دوره 22، شماره 121 - ( بهار 1402(فروردین)، 1402 )                   جلد 22 شماره 121 صفحات 70-55 | برگشت به فهرست نسخه ها


XML English Abstract Print


دانشجوی دکتری روانشناسی بالینی، دانشکدۀ علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شیراز، شیراز، ایران. ، rasul69.a@gmail.com
متن کامل [PDF 1049 kb]   (674 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1401/6/16 | پذیرش: 1401/8/18 | انتشار: 1402/1/1

بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط مجوز کرییتیو کامنز (CC BY-NC-ND) قابل بازنشر است.