آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
پیام خود را بنویسید
ارسال به ایمیل
سه شنبه 27 خرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیئت تحریریه
اهداف و زمینهها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی انتشار مقاله
قوانین و مقررات استفاده از پایگاه
زندگی نامه دکتر محمود منصور
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
آلبوم جلدهای مجله
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و چاپ
برای داوران
راهنمای داوران
فهرست داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
مشابهت یاب
نمایهها
دوره 24، شماره 145 - ( بهار 1404(فروردین)، 1404 )
الگوی ساختاری سیستم های بازداری و فعال سازی رفتاری و کنترل و انعطاف پذیری شناختی با افسردگی نوجوانان با نقش میانجی گر نشخوار فکری
ص. 21-1
10.52547/JPS.24.145.1
سودابه ارشادی منش
*
،
محمود مکلایی
چکیده
(1105 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(480 دریافت)
نقش واسطهای تنظیم هیجان در رابطه سبکهای دلبستگی با مهارتهای اجتماعی و اضطراب در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم
ص. 44-23
10.52547/JPS.24.145.23
علی کریم خلیف الشمری
،
خدامراد مومنی
*
،
کامران یزدانبخش
چکیده
(943 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(673 دریافت)
انطباق فرهنگی در روان درمانی و مشاوره: مروری بر مدل ها و روش ها
ص. 62-45
10.52547/JPS.24.145.45
اسرین محمدی
،
امید عیسی نژاد
*
چکیده
(2715 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1943 دریافت)
رابطه کارکردهای اجرایی و خودکارآمدی تحصیلی با اعتیاد به بازی های آنلاین
ص. 79-63
10.52547/JPS.24.145.63
مسعود سلطانی نظرلو
،
محمدآقا دلاورپور
*
چکیده
(781 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(368 دریافت)
مقایسۀ اثربخشی طرحواره درمانی و درمان هیجان مدار بر پیروی از درمان در بیماران مبتلا به ام اس
ص. 95-81
10.52547/JPS.24.145.81
آزیتا محقق
،
بیوک تاجری
*
،
هادی کرامتی
چکیده
(680 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(254 دریافت)
اثربخشی بسته آموزش تلفیقی مبتنی بر درمان چشم انداز زمان و درمان مثبت نگر بر کیفیت زندگی و بهزیستی روانشناختی بیماران افسرده
ص. 118-97
10.52547/JPS.24.145.97
محمد همتی
،
طاهر تیزدست
*
،
محسن جدیدی
چکیده
(557 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(297 دریافت)
اثربخشی آموزش مثبت نگری بر انعطاف پذیری شناختی و تاب آوری دانش آموزان
ص. 137-119
10.52547/JPS.24.145.119
محسن محمدکریمی
،
سیاوش طالع پسند
*
،
اسحاق رحیمیان بوگر
چکیده
(2973 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1861 دریافت)
طراحی مدل گرایش به خشونت خانگی بر اساس محرومیت هیجانی با میانجی گری ناگویی خلقی در زنان آسیب دیده از خیانت زناشویی
ص. 155-139
10.52547/JPS.24.145.139
سهیلا هدایتی مقدم
،
حمزه اکبری
*
،
محمود جاجرمی
چکیده
(716 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(452 دریافت)
پیش بینی مهارت حل مسئله و کمک طلبی تحصیلی بر اساس ابعاد پنج گانه شخصیت با نقش میانجی خودپنداره در دانش آموزان دختر
ص. 176-157
10.52547/JPS.24.145.157
مریم سلطانی
،
میترا کامیابی
*
،
آناهیتا بحرینی زاده
،
ویدا اندیشمند
چکیده
(657 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(459 دریافت)
نقش میانجی حساسیت بین فردی در رابطه ذهنیت های طرحواره ای با حل ناسازگارانه تعارض زنان تک والد
ص. 195-177
10.52547/JPS.24.145.177
نگار رازقی
،
اکرم دهقانی
*
،
شهربانو قهاری
،
عباس حقایق
چکیده
(541 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(227 دریافت)
اثربخشی یکپارچه سازی طرحواره درمانی و درمان پذیرش و تعهد بر بهزیستی ذهن و نگرانی از تصویر بدنی زنان مبتلا به سرطان پستان
ص. 220-197
10.52547/JPS.24.145.197
زهرا کرمی مهاجری
،
فاطمه صغری کربلایی هرفته
*
،
جواد خلعتبری
،
محمدعلی فردین
چکیده
(862 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(601 دریافت)
نقش سیستم های فعال سازی و بازداری رفتاری (BIS/BAS) در رفتارهای تکانشگری با نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجانی در نوجوانان دختر هنرستانی دارای اختلال شخصیت مرزی
ص. 237-221
10.52547/JPS.24.145.221
معصومه سام
،
علیرضا پیرخائفی
*
،
علی اصغر اصغرنژاد فرید
چکیده
(738 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(385 دریافت)
طراحی و بررسی ویژگی های روانسنجی ابزار سنجش هوش ورزشی
ص. 259-239
10.52547/JPS.24.145.239
سارا عباسی
،
عنایت اله زمانپور
*
،
سعید ارشم
چکیده
(601 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(267 دریافت)
عوامل اجتماعی مؤثر در کاهش بازگشت معتادان به مصرف مجدد مواد
ص. 281-261
10.52547/JPS.24.145.261
ابوالقاسم نوروزی
،
شاپور بهیان
*
،
محمدعلی چیت ساز
چکیده
(724 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(294 دریافت)
تدوین مدل ساختاری خودپنداره تحصیلی براساس نظم جویی هیجانی و تمایزیافتگی با میانجی گری اهداف پیشرفت در دانش آموزان
ص. 303-283
10.52547/JPS.24.145.283
مهری بوستانی
،
عبدالله مفاخری
*
،
حسین مهدیان
چکیده
(769 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(348 دریافت)
مدل پیش بینی ذهنی سازی بر اساس سبک های دلبستگی با نقش میانجی توانمندی ایگو در دانشجویان
ص. 323-305
10.52547/JPS.24.145.305
زهرا بحرالعلوم
،
هدا لاجوردی
*
چکیده
(1258 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(587 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
This work is licensed under the
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
(
CC BY-NC-ND
4.0)