پیام خود را بنویسید

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML تأثیر تمرینات وی فیت بر خام حرکتی و کیفیت زندگی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی تحولی
ایوب هاشمی، محمود شیخ *، داود حومنیان، فضل الله باقرزاده
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی مکانیسم های کنترل بینایی گلف بازان مبتدی تحت شرایط اضطرابی
احمد قطبی، مهدی شهبازی *، الهه عرب عامری، شهزاد طهماسبی بروجنی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان فیزیوتراپی بر افسردگی، اضطراب و تنیدگی در بیماران مبتلا به درد مزمن
مهناز قطره سامانی، محمود نجفی *، اسحق رحیمیان بوگر
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تبیین رابطۀ ابعاد سرمایه‌های روانشناختی و مؤلفه‌های همدلی عاطفی با میانجی‌گری هوش زیباشناسی
خسرو رشید *، احمد بیات
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نقش تئوری ذهن و فراشناخت در پیش بینی ضعف نظم جویی هیجان در دانش آموزان پسر مبتلا به اختلال فزون کنشی/کمبود توجه
عباس اصغری شربیانی *، اکبر عطادخت
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای سه گانه خودنظم جویی بر کاهش پیامدهای مخرب جسمانی و هیجانی ناشی از تنیدگی
نیلوفر کیان راد *، حمیدطاهر نشاط دوست، مهدی رضا سرافراز
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نقش میانجی‌گر آشفتگی استنتاج در رابطه بین طرحواره‌های سازش نایافته و نشانگان وسواس – ناخودداری
سوده نوروزی، حمید رضائیان فرجی *، مه سیما پورشهریاری، عباس عبداللهی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML الگوی ساختاری پیش بینی درگیری تحصیلی بر اساس توانایی شناختی و وضعیت اجتماعی - اقتصادی با میانجی گری اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان
لیلا امیری، حسین ابراهیمی مقدم *، نرگس باباخانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نقش اجتناب تجربه‌ای و سرمایه‌های روانشناختی در پیش‌بینی احساس تنهایی با میانجی گری معنای زندگی در سالمندان
سعیده امینی، اکرم دهقانی چم‌پیری *، اعظم صالحی، محمد سلطانی زاده
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی بازی‌درمان‌گری بر کاهش اضطراب دانش‌آموزان مدارس ابتدایی
فریدون یزدانی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی کیفیت زندگی درمانگری بر مهارت‌های ارتباطی، اعتیاد به فضای مجازی، رضایت زناشویی و خودنظم جویی هیجانی در زوجین
فاطمه نجارزادگان، هادی فرهادی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML رابطه سواد خواندن با عملکرد ریاضی و علوم در دانش‌آموزان دختر در آزمون تیمز
نازیلا کسیانی، حیدر علی زارعی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وبگاه متعلق به مجله علوم روانشناختی است.

طراحی و برنامه‌نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC-ND 4.0 | Journal of Psychological Science

Designed & Developed by : Yektaweb

Creative Commons License
This work is licensed under the Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)