پیام خود را بنویسید

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML بررسی رفتار‌های آشکار (پرخاشگری و قانون‌شکنی) با رفتار‌های ناآشکار (نشانه‌های افسردگی) در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری
محسن امیری *، رضا پورحسین، شادی میرعشقی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نقش میانجی‌گر راهبردهای نظم‌جویی شناختی هیجان در رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و درماندگی روانشناختی در خواهر و برادرهای کودکان مبتلا به سرطان
محمدعلی بشارت *، نسرین زمانی فروشانی، علیرضا معافی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش مدیریت خشم مبتنی بر روی آورد شناختی- رفتاری در مشکلات رفتاری دختران نوجوان
محسن شکوهی یکتا، کیوان کاکابرایی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش مدیریت چندوجهی تنیدگی در رواندرستی خبرنگاران دارای تنیدگی شغلی
ژیلا آهنگرزاده، محمد حاتمی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نقش تعدیل‌کننده ناگویی طبعی در رابطه بین روان بنه های هیجانی و باورهای نارسایی عملکرد جنسی در زنان و مردان مبتلا به دیابت
سعید شاه‌حسینی تازیک، یاسر مدنی *، مسعود غلامعلی لواسانی، محمدعلی بشارت
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML پیش‌بینی تعلل‌گرایی تحصیلی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با نقش میانجی‌گر سبک‌های هویت
سمیه ساداتی فیروزآبادی *، قوام ملتفت، مسلم تندرو
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش مبتنی بر روی‌آورد روایت درمانگری گروهی در صمیمیت زوجین
مریم مسلمی، حکیمه آقایی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تدوین و ارزیابی برنامه اقدام های گروهی برای ارتقای رابطه والد- نوجوان
فاطمه حسینی *، باقر ثنایی ذاکر، رضا پورحسین، آدیس کراسکیان
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وبگاه متعلق به مجله علوم روانشناختی است.

طراحی و برنامه‌نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC-ND 4.0 | Journal of Psychological Science

Designed & Developed by : Yektaweb

Creative Commons License
This work is licensed under the Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)