پیام خود را بنویسید
دوره ۲۴، شماره ۱۴۶ - ( بهار ۱۴۰۴(اردیبهشت)، ۱۴۰۴ )                   جلد ۲۴ شماره ۱۴۶ صفحات ۱۸۹-۱۷۳ | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Tabar Niarami R, Eslahi Farshami F, Khazaei K. (2025). Structural model of academic burnout based on negative emotion regulation strategies with mediating role of self directed learning in high school students. Journal of Psychological Science. 24(146), 173-189.
URL: http://psychologicalscience.ir/article-1-2255-fa.html
تبار نیارمی راضیه، اصلاحی فرشمی فاطمه، خزایی کامیان. الگوی ساختاری فرسودگی تحصیلی مبتنی بر راهبردهای منفی نظم جویی هیجان با نقش میانجی گر خودراهبردی در یادگیری دانش آموزان مجله علوم روانشناختی ۱۴۰۴; ۲۴ (۱۴۶) :۱۸۹-۱۷۳

URL: http://psychologicalscience.ir/article-۱-۲۲۵۵-fa.html


استادیار گروه روانشناسی، واحد چالوس، دانشگاه آزاد اسلامی، چالوس، ایران. ، dr.eslahi.psychologist@gmail.com
چکیده:   (۷۰۸ مشاهده)
چکیده

 
متن کامل [PDF 1205 kb]   (۲۷۶ دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1403/9/7 | پذیرش: 1403/11/10 | انتشار: 1403/11/15

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط مجوز کرییتیو کامنز (CC BY-NC-ND) قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وبگاه متعلق به مجله علوم روانشناختی است.

طراحی و برنامه‌نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC-ND 4.0 | Journal of Psychological Science

Designed & Developed by : Yektaweb

Creative Commons License
This work is licensed under the Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)