آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
پیام خود را بنویسید
ارسال به ایمیل
شنبه 1 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیئت تحریریه
اهداف و زمینهها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی انتشار مقاله
قوانین و مقررات استفاده از پایگاه
زندگی نامه دکتر محمود منصور
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
آلبوم جلدهای مجله
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و چاپ
برای داوران
راهنمای داوران
فهرست داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
مشابهت یاب
نمایهها
دوره 20، شماره 103 - ( پاییز 1400(مهر)، 1400 )
واکاوی نظریههای نیازهای روانشناختی بنیادین انسان: یک رویکرد فرانظری
ص. 998-979
10.52547/JPS.20.103.979
بابک سهرابی
*
،
حمیدرضا یزدانی
،
علی رجبزاده
،
حامد محجوب
چکیده
(1909 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1036 دریافت)
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر علائم افسردگی و نشخوار فکری زنان، پس از خیانت همسر
ص. 1014-999
10.52547/JPS.20.103.999
عقیل حسین لو
*
،
سیدسعید پورنقاش تهرانی
،
فریبا جعفری روشن
،
علیرضا چهره سا
،
مجید دارابی
چکیده
(3337 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1905 دریافت)
ادراک از زنانگی در کشورهای مختلف: یک فراترکیب کیفی
ص. 1038-1015
10.52547/JPS.20.103.1015
آسیه امیدوار طهرانی
،
فریبا زرانی
*
،
شبنم نوحه سرا
،
لیلی پناغی
،
مونا ملک زاده مغانی
چکیده
(1594 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(971 دریافت)
نقش میانجی ادراک خطر و حساسیت اضطرابی در رابطه نوروزگرایی و برونگرایی با مشکلات روانشناختی و رفتاری ویروس کرونا
ص. 1054-1039
10.52547/JPS.20.103.1039
مصطفی زارعان
*
،
محمد نصیری
،
مهسا سیدرزاقی
،
کیانا عزیزی
،
مهران گلزاری امجد
،
سهیلا معبود
چکیده
(1417 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(937 دریافت)
مقایسه تأثیر آموزش ترغیبی، آموزش روابط اجتماعی مبتنی بر برنامۀ درسی پنهان و آموزش ترکیبی بر احساس تعلق به مدرسه دانشآموزان دختر دوره ابتدایی مناطق محروم: مطالعه موردی شهرستان قلعه گنج
ص. 1076-1055
10.52547/JPS.20.103.1055
شهرام واحدی
،
اسکندر فتحی آذر
،
یوسف ادیب
،
عاطفه امرایی
*
چکیده
(1239 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(575 دریافت)
فراتحلیل اثربخشی برنامه های غنی سازی ازدواج بر صمیمیت زناشویی
ص. 1094-1077
10.52547/JPS.20.103.1077
رضا خجسته مهر
*
،
سارا شیرمردی
،
مرتضی امیدیان
،
منصور سودانی
چکیده
(1495 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1178 دریافت)
طراحی و تدوین بسته آموزشی توانمندسازی (با رویکرد خودتعیینگری) و اثربخشی آن بر عملکرد و باورهای ریاضی دانشآموزان دختر و پسر (با عملکرد پایین در درس ریاضی)
ص. 1116-1095
10.52547/JPS.20.103.1095
شیما ملک زاده
،
الهه حجازی
*
،
علی رضا کیامنش
چکیده
(2398 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(898 دریافت)
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس نشخوار فکری اشتباهات
ص. 1130-1117
10.52547/JPS.20.103.1117
عباس عبداللهی
*
،
آزاده طاهری
،
مائده خوبرو
،
دریا شادلو
چکیده
(1577 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(967 دریافت)
بررسی ویژگیهای روانسنجی آزمون خزانۀ لغات انگلیسی با استفاده از تحلیل دادههای شبکهای
ص. 1146-1131
10.52547/JPS.20.103.1131
نادیا سلطانی
،
شهرام واحدی
*
،
منصور بیرامی
،
محمد حسین ضرغامی
چکیده
(1160 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(630 دریافت)
الگوی ساختاری عملکرد خانواده، سرمایه روانشناختی ، نیازهای روانشناختی با نشاط ذهنی: نقش میانجی مسئولیتپذیری نوجوانان در دوران بلوغ
ص. 1170-1147
10.52547/JPS.20.103.1147
محبوبه موسیوند
*
چکیده
(1493 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(764 دریافت)
اثربخشی درمان ترکیبی شناختی و پذیرش و تعهد بر نشانههای افسردگی و مشکلات روانتنی در کارکنان عملیاتی آتشنشانی
ص. 1192-1171
10.52547/JPS.20.103.1171
لیلا برهانی
،
خدامراد مؤمنی
*
،
جهانگیر کرمی
،
علی مشهدی
چکیده
(1360 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(673 دریافت)
تأثیر شیوههای مختلف تصویرسازی ذهنی دیداری و حرکتی بر یادگیری مهارت پرتاب از زیر شانه کودکان 8 تا 10 سال
ص. 1212-1193
10.52547/JPS.20.103.1193
فرزاد ملکی
*
،
علی کاشی
،
الهه عصاره
،
نرجس خاتون ضرونی
چکیده
(1334 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(904 دریافت)
تدوین الگوی تعامل مؤثر والد -کودک ویژه کودکان پیش از دبستان (4 تا 6 سال): یک مطالعه کیفی
ص. 1233-1213
10.52547/JPS.20.103.1213
عاطفه بهرامی
،
مریم فاتحی زاده
،
احمد عابدی
،
محمدمسعود دیاریان
*
چکیده
(1378 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(876 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
This work is licensed under the
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
(
CC BY-NC-ND
4.0)