آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
پیام خود را بنویسید
ارسال به ایمیل
شنبه 21 تیر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیئت تحریریه
اهداف و زمینهها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی انتشار مقاله
قوانین و مقررات استفاده از پایگاه
زندگی نامه دکتر محمود منصور
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
آلبوم جلدهای مجله
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و چاپ
برای داوران
راهنمای داوران
فهرست داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
مشابهت یاب
نمایهها
دوره 21، شماره 120 - ( زمستان 1401 (اسفند)، 1401 )
تأثیر مداخله برنامه تدوین شده خانواده درمانی مبتنی بر دلبستگی در بهبود رابطه نوجوانان افسرده و مضطرب با والدینشان
1
10.52547/JPS.21.120.2333
علیرضا نظام دوست مالفجانی
*
،
فرامرز سهرابی
،
عبدالله معتمدی
،
علی دلاور
،
حسین اسکندری
چکیده
(2297 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1383 دریافت)
تأثیر بسته آموزشی مبتنی بر الگوی یادگیری معکوس بر مهارت فراشناخت و حل مسئله دانش آموزان
2
10.52547/JPS.21.120.2347
آذر خزائی
*
،
محمدرضا نیلی
،
اسماعیل زارعی زوارکی
،
علی دلاور
چکیده
(1988 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1098 دریافت)
اثربخشی هنردرمانی والد-کودک بر مؤلفههای دلبستگی و نشانههای نافرمانی مقابلهای
3
10.52547/JPS.21.120.2365
ابوالفضل امیریان
*
،
پرویز شریفی درآمدی
،
محمد عسگری
چکیده
(2291 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(967 دریافت)
مقایسه تأثیر درمان های مبتنی بر آرام سازی حالت (MDT) و نظم جویی هیجان (ERT) بر کاهش نشانگان درونی سازی و برونی سازی در نوجوانان دختر
4
10.52547/JPS.21.120.2383
راشین رجایی
،
مهدی زارع بهرام آبادی
*
،
محمدرضا عابدی
چکیده
(1662 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(858 دریافت)
مدل یابی روابط ساختاری شناخت اجتماعی با رفتارهای خودآسیبرسان نوجوانان: نقش میانجیگر تحمل پریشانی
5
10.52547/JPS.21.120.2401
افسانه صفارپور
،
محمد قمری
*
،
سیمین حسینیان
چکیده
(1702 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(867 دریافت)
روابط ساختاری سیستمهای کاری با عملکرد بالا و رفتارهای فراسازمانی غیراخلاقی: نقش میانجیگر چندگانه هویت اخلاقی و مالکیت روانشناختی
6
10.52547/JPS.21.120.2417
شهنام جباری
،
رضا نیکبخش
*
،
اکبر آفرینش
،
فریده شریفی فر
چکیده
(1451 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(977 دریافت)
نقش میانجی گر نظم جویی شناختی هیجان در رابطه بین حمایت اجتماعی ادراک شده و شایستگی تحصیلی
7
10.52547/JPS.21.120.2433
فاطمه عطار خامنه ای
،
پروین کدیور
*
،
سوزان امامی پور
،
مژگان سپاه منصور
چکیده
(1612 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1289 دریافت)
اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر پذیرش و تعهد با تمرکز بر شفقت به خود بر طرحوارههای هیجانی و همدلی زوجین
8
10.52547/JPS.21.120.2449
اشرف محمدی فرشی
،
مهدی شاه نظری
،
مریم بهرامی هیدجی
*
،
پریسا پیوندی
،
فاطمه محمدی شیر محله
چکیده
(2299 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1086 دریافت)
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و ذهنآگاهی بر کنترل عواطف نوجوانان دارای رفتارهای خودآسیبرسان
9
10.52547/JPS.21.120.2469
سیده مریم کمراتی
،
فیروزه زنگنه مطلق
*
،
ذبیح پیرانی
چکیده
(2023 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1319 دریافت)
اثربخشی آموزش تکنیک های ذهن آگاهی بر ناگویی هیجانی و اضطراب اجتماعی بر اساس سیستم های مغزی - رفتاری
10
10.52547/JPS.21.120.2487
ماری یهیوی الله کایی
،
ابوالقاسم خوش کنش
*
،
علی اصغر اصغرنژاد فرید
چکیده
(2244 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(832 دریافت)
اثربخشی طرحواره درمانی بر سبکهای مقابلهای و نگرانیهای تصویر بدنی در افراد چاق مبتلا به اختلال پرخوری: مطالعه تک آزمودنی
11
10.52547/JPS.21.120.2501
مریم نوری زاده میرابادی
،
مرجان حسین زاده تقوایی
*
،
رضا مولودی
،
شیدا سوداگر
،
مریم بهرامی هیدجی
چکیده
(2248 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1695 دریافت)
بررسی مقایسه اثربخشی درمان به شیوه شناختی - رفتاری مبتنی بر ذهن آگاهی و شناختی - رفتاری، بر پریشانی روانشناختی در بیماران مبتلا به سردرد میگرنی
12
10.52547/JPS.21.120.2519
مرضیه سزگلی شاه خاصه
،
جعفر حسنی
*
،
محمد شاکری
چکیده
(2337 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(963 دریافت)
بررسی رابطه بین تابآوری و خودکارآمدی با سازگاری اجتماعی بیماران دیالیزی
13
10.52547/JPS.21.120.2551
سیدیاسر رمضانی فر
،
آرزو مرادی
*
،
مرجان علیزاده
چکیده
(669 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(319 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
This work is licensed under the
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
(
CC BY-NC-ND
4.0)