آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
تدوین برنامه مهارتهای اجتماعی مبتنی بر ادبیات کلاسیک ایران و بررسی اثر آن بر مهارتهای اجتماعی و زبانی کودکان با نشانههای کم توجهی/بیشفعالی
، علی اکبر ارجمندنیا*
، محسن شکوهی یکتا
، سعید حسن زاده
، باقر غباری بناب
، نجمه دری
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر باورهای هوشی دانشآموزان دورۀ دوم متوسطه با توجه به نقش جنسیت
اثربخشی برنامه جامع آموزشی تحول یکپارچه کودک بر ارتقای عملکرد تأملی مادران و حوزه های تحولی کودکان زیر سه سال
مدلیابی نقش میانجیگر شرم در رابطه بدرفتاری دوران کودکی و حمایت اجتماعی ادراک شده با نشانههای اضطراب اجتماعی در دانشآموزان دختر متوسطه
از بدن تکهتکه تا «من» منسجم؛ تحلیل مرحلهی آینهای و نقش آن در شکلگیری هویت بر اساس نظریات ژاک لکان