آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
پیام خود را بنویسید
ارسال به ایمیل
پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیئت تحریریه
اهداف و زمینهها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی انتشار مقاله
قوانین و مقررات استفاده از پایگاه
زندگی نامه دکتر محمود منصور
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
آلبوم جلدهای مجله
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و چاپ
برای داوران
راهنمای داوران
فهرست داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
مشابهت یاب
نمایهها
دوره 22، شماره 127 - ( پاییز 1402(مهر)، 1402 )
استانداردسازی مقیاس تشخیصی - تجویزی ارزیابی ناتوانی یادگیری (LDES-4)، برای ارتقاء کیفیت یادگیری دانشآموزان با مشکلات یادگیری
ص. 1283-1259
10.52547/JPS.22.127.1259
سارا پازکی
،
علی اکبر ارجمندنیا
*
،
محسن شکوهی یکتا
،
عباس بازرگان هرندی
،
علی مقدم زاده
چکیده
(788 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(456 دریافت)
مقایسه اثربخشی درمان شناختی – رفتاری با درمان ذهنیتهای طرحوارهای تمثیلی بر فرسودگی شغلی درمانگران
ص. 1301-1285
10.52547/JPS.22.127.1285
محمد فغان پور گنجی
،
مهرداد کلانتری
*
،
احمد عابدی
چکیده
(652 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(621 دریافت)
اثربخشی درمان حساسیت زدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد بر نشانه های اختلال استرس پس از سانحه در بیماران تحت جراحی بای پس عروق کرونر
ص. 1318-1303
10.52547/JPS.22.127.1303
سپیده صفائیان
،
سیدسعید پورنقاش تهرانی
*
،
مسعود غلامعلی لواسانی
،
محمدرضا عبدلی بیدهندی
چکیده
(570 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(283 دریافت)
رودرروی مرگ: پژوهشی پدیدارشناختی در باب اضطرابهای وجودی تجربه شدهی بیماران مبتلا به سرطان
ص. 1334-1319
10.52547/JPS.22.127.1319
سمانه حسینی
،
سعید پورنقاش تهرانی
*
،
مسعود غلامعلی لواسانی
چکیده
(460 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(283 دریافت)
بررسی اثربخشی درمان هیجانمدار بر نظمجویی هیجانی و کیفیت زندگی دانشجویان موسیقی دارای رگههای اختلال اضطراب اجتماعی
ص. 1352-1335
10.52547/JPS.22.127.1335
شکوفه رزاقی
،
محسن منصوبی فر
*
،
ناهید هواسی سومار
،
نیلوفر طهمورسی
چکیده
(1076 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(356 دریافت)
مقایسۀ اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی، فراشناختی و تنظیم هیجان بر بهزیستی روانشناختی دانشآموزان پسر دارای عملکرد تحصیلی پایین دورۀ دوم متوسطه
ص. 1374-1353
10.52547/JPS.22.127.1353
حسن اصلانی
،
مرضیه علیوندی وفا
*
،
امیر پناه علی
چکیده
(701 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(311 دریافت)
ارزیابی مدل معادلات ساختاری تبیین اهمالکاری تحصیلی بر اساس ادراک از محیط یادگیری و مسئولیتپذیری اجتماعی با نقش واسطهای اضطراب تحصیلی
ص. 1396-1375
10.52547/JPS.22.127.1375
سیده طاهره زرگرنتاج
،
طهمورث آقاجانی
*
،
محسن جدیدی
چکیده
(617 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(272 دریافت)
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر امید به زندگی و تصمیم گیری معتادین در حال بهبودی
ص. 1414-1397
10.52547/JPS.22.127.1397
نوشین کشفی
،
محمدحسن غنی فر
*
،
مریم نصری
،
قاسم دستجردی
چکیده
(632 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(285 دریافت)
مقایسۀ اثربخشی آموزش روانشناختی ایماگوتراپی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر دیدگاه فهمی همسر در زوجین متقاضی طلاق
ص. 1433-1415
10.52547/JPS.22.127.1415
مرضیه سالاری فر
،
زهرا دشت بزرگی
*
،
محسن جدیدی
چکیده
(542 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(266 دریافت)
تأثیر ویژگی های روانشناختی برند بر مشعوف سازی مشتریان در فرآیند خرید
ص. 1448-1435
10.52547/JPS.22.127.1435
لیدا عزیزپور
،
حسن اسماعیل پور
*
،
سید عباس حیدری
چکیده
(525 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(275 دریافت)
طراحی مدل ساختاری - تفسیری شکست سکوت دفاعی کارکنان خلاق در سازمانهای دولتی ایران
ص. 1465-1449
10.52547/JPS.22.127.1449
اعظم خسروی
،
کرم خلیلی
*
،
اسفندیار محمدی
چکیده
(437 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(155 دریافت)
طراحی الگوی ابعاد و مؤلفههای شایستگی مدیران مدارس دورۀ ابتدایی: یک مطالعۀ آمیخته
ص. 1483-1467
10.52547/JPS.22.127.1467
زهرا خمری
،
علی اصغر بیانی
*
،
حسین فکوری حاجی یار
،
حسن صاعمی
چکیده
(457 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(225 دریافت)
تدوین برنامه آموزشی والد – فرزند بر اساس تربیت تمام ساحتی سند تحول بنیادین و اثربخشی آن بر عزتنفس، خودکارآمدی و خودنظم جویی دانشآموزان دچار اختلال یادگیری ویژه
ص. 1505-1485
10.52547/JPS.22.127.1485
غلامرضا همایی لطیف
،
هوشنگ جدیدی
*
،
ایرج صفایی راد
،
فرزاد زندی
چکیده
(673 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(543 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
This work is licensed under the
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
(
CC BY-NC-ND
4.0)