آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
پیام خود را بنویسید
ارسال به ایمیل
جمعه 6 تیر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیئت تحریریه
اهداف و زمینهها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی انتشار مقاله
قوانین و مقررات استفاده از پایگاه
زندگی نامه دکتر محمود منصور
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
آلبوم جلدهای مجله
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و چاپ
برای داوران
راهنمای داوران
فهرست داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
مشابهت یاب
نمایهها
دوره 24، شماره 145 - ( بهار 1404(فروردین)، 1404 )
الگوی ساختاری سیستم های بازداری و فعال سازی رفتاری و کنترل و انعطاف پذیری شناختی با افسردگی نوجوانان با نقش میانجی گر نشخوار فکری
ص. 21-1
10.52547/JPS.24.145.1
سودابه ارشادی منش
*
،
محمود مکلایی
چکیده
(1151 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(490 دریافت)
نقش واسطهای تنظیم هیجان در رابطه سبکهای دلبستگی با مهارتهای اجتماعی و اضطراب در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم
ص. 44-23
10.52547/JPS.24.145.23
علی کریم خلیف الشمری
،
خدامراد مومنی
*
،
کامران یزدانبخش
چکیده
(994 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(683 دریافت)
انطباق فرهنگی در روان درمانی و مشاوره: مروری بر مدل ها و روش ها
ص. 62-45
10.52547/JPS.24.145.45
اسرین محمدی
،
امید عیسی نژاد
*
چکیده
(2770 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1954 دریافت)
رابطه کارکردهای اجرایی و خودکارآمدی تحصیلی با اعتیاد به بازی های آنلاین
ص. 79-63
10.52547/JPS.24.145.63
مسعود سلطانی نظرلو
،
محمدآقا دلاورپور
*
چکیده
(836 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(374 دریافت)
مقایسۀ اثربخشی طرحواره درمانی و درمان هیجان مدار بر پیروی از درمان در بیماران مبتلا به ام اس
ص. 95-81
10.52547/JPS.24.145.81
آزیتا محقق
،
بیوک تاجری
*
،
هادی کرامتی
چکیده
(732 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(274 دریافت)
اثربخشی بسته آموزش تلفیقی مبتنی بر درمان چشم انداز زمان و درمان مثبت نگر بر کیفیت زندگی و بهزیستی روانشناختی بیماران افسرده
ص. 118-97
10.52547/JPS.24.145.97
محمد همتی
،
طاهر تیزدست
*
،
محسن جدیدی
چکیده
(593 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(306 دریافت)
اثربخشی آموزش مثبت نگری بر انعطاف پذیری شناختی و تاب آوری دانش آموزان
ص. 137-119
10.52547/JPS.24.145.119
محسن محمدکریمی
،
سیاوش طالع پسند
*
،
اسحاق رحیمیان بوگر
چکیده
(3052 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1887 دریافت)
طراحی مدل گرایش به خشونت خانگی بر اساس محرومیت هیجانی با میانجی گری ناگویی خلقی در زنان آسیب دیده از خیانت زناشویی
ص. 155-139
10.52547/JPS.24.145.139
سهیلا هدایتی مقدم
،
حمزه اکبری
*
،
محمود جاجرمی
چکیده
(747 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(463 دریافت)
پیش بینی مهارت حل مسئله و کمک طلبی تحصیلی بر اساس ابعاد پنج گانه شخصیت با نقش میانجی خودپنداره در دانش آموزان دختر
ص. 176-157
10.52547/JPS.24.145.157
مریم سلطانی
،
میترا کامیابی
*
،
آناهیتا بحرینی زاده
،
ویدا اندیشمند
چکیده
(695 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(469 دریافت)
نقش میانجی حساسیت بین فردی در رابطه ذهنیت های طرحواره ای با حل ناسازگارانه تعارض زنان تک والد
ص. 195-177
10.52547/JPS.24.145.177
نگار رازقی
،
اکرم دهقانی
*
،
شهربانو قهاری
،
عباس حقایق
چکیده
(582 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(239 دریافت)
اثربخشی یکپارچه سازی طرحواره درمانی و درمان پذیرش و تعهد بر بهزیستی ذهن و نگرانی از تصویر بدنی زنان مبتلا به سرطان پستان
ص. 220-197
10.52547/JPS.24.145.197
زهرا کرمی مهاجری
،
فاطمه صغری کربلایی هرفته
*
،
جواد خلعتبری
،
محمدعلی فردین
چکیده
(909 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(610 دریافت)
نقش سیستم های فعال سازی و بازداری رفتاری (BIS/BAS) در رفتارهای تکانشگری با نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجانی در نوجوانان دختر هنرستانی دارای اختلال شخصیت مرزی
ص. 237-221
10.52547/JPS.24.145.221
معصومه سام
،
علیرضا پیرخائفی
*
،
علی اصغر اصغرنژاد فرید
چکیده
(798 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(402 دریافت)
طراحی و بررسی ویژگی های روانسنجی ابزار سنجش هوش ورزشی
ص. 259-239
10.52547/JPS.24.145.239
سارا عباسی
،
عنایت اله زمانپور
*
،
سعید ارشم
چکیده
(631 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(277 دریافت)
عوامل اجتماعی مؤثر در کاهش بازگشت معتادان به مصرف مجدد مواد
ص. 281-261
10.52547/JPS.24.145.261
ابوالقاسم نوروزی
،
شاپور بهیان
*
،
محمدعلی چیت ساز
چکیده
(772 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(310 دریافت)
تدوین مدل ساختاری خودپنداره تحصیلی براساس نظم جویی هیجانی و تمایزیافتگی با میانجی گری اهداف پیشرفت در دانش آموزان
ص. 303-283
10.52547/JPS.24.145.283
مهری بوستانی
،
عبدالله مفاخری
*
،
حسین مهدیان
چکیده
(812 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(360 دریافت)
مدل پیش بینی ذهنی سازی بر اساس سبک های دلبستگی با نقش میانجی توانمندی ایگو در دانشجویان
ص. 323-305
10.52547/JPS.24.145.305
زهرا بحرالعلوم
،
هدا لاجوردی
*
چکیده
(1316 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(604 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
This work is licensed under the
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
(
CC BY-NC-ND
4.0)