آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
تدوین برنامه آموزش نظریه ذهن مبتنی بر شناخت اجتماعی و اثربخشی آن بر خودتنظیمی هیجانی نوجوانان با اختلال سلوک
ساخت، طراحی و ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه تسهیلگرهای مشارکت والدینِ دانشآموزان در دورههای آموزش خانوادۀ مدارس
بررسی اثربخشی راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بر خودکارآمدی تحصیلی، انگیزه علمی، نگرانی و پیشرفت تحصیلی
اثربخشی پروتکل فراتشخیصی بر نظم جوئی هیجان بین فردی و مشکلات بین فردی نوجوانان مبتلا به همبودی اضطراب و افسردگی
مقایسه اثربخشی مداخله مبتنی برآگاهی واج شناختی و نیمانیکس بر کارکردهای اجرایی و حل مسئله دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص
مقایسه اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک و ذهنآگاهی مبتنی بر استرس بر علائم خودشیفتگی آسیبپذیر در افراد دارای اختلال شخصیت مرزی
نقش تعدیلکننده سبک فرزندپروری مقتدرانه در پیشبینی رفتارهای پرخطر بر اساس سهگانۀ تاریک شخصیت با میانجیگری تحمل پریشانی در نوجوانان
مدلیابی معادلات ساختاری رابطه طرحوارههای هیجانی و خودکارآمدی تحصیلی با نقش میانجی گر هیجانهای تحصیلی دانش آموزان دختر
الگوی پیشبینی اعتیاد به اینترنت بر اساس شیوۀ فرزندپروری و کنترل روانشناختی و نقش میانجی سواد رسانهای و تنظیم شناختی هیجان بر دانشآموزان دورۀ متوسطه