آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
پیام خود را بنویسید
ارسال به ایمیل
چهارشنبه 17 خرداد 1402
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیئت تحریریه
اهداف و زمینهها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی انتشار مقاله
قوانین و مقررات استفاده از پایگاه
زندگی نامه دکتر محمود منصور
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
آلبوم جلدهای مجله
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و چاپ
برای داوران
راهنمای داوران
فهرست داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
مشابهت یاب
نمایهها
دوره 20، شماره 104 - ( پاییز 1400 (آبان)، 1400 )
ساخت و اعتباریابی نسخه مقدماتی آزمون تصویری – رایانه ای کارکردهای اجرایی
ص. 1249-1235
10.52547/JPS.20.104.1235
محسن رفیع خواه
،
علی اکبر ارجمندنیا
*
،
محسن شکوهی یکتا
،
سعید حسن زاده
،
علی مقدم زاده
چکیده
(925 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(724 دریافت)
اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش موفق مبتنی بر نظریه سه وجهی استرنبرگ بر افزایش استدلال سیال و درک کلامی
ص. 1266-1251
10.52547/JPS.20.104.1251
پیمان کامکار
،
فریبرز درتاج
*
،
اسماعیل سعدی پور
،
علی دلاور
،
احمد برجعلی
چکیده
(1613 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(506 دریافت)
شناسایی ساختار و مختصات برنامه درسی هنرهای بومی دوره دوم ابتدایی منطقه سیستان
ص. 1278-1267
10.52547/JPS.20.104.1267
مریم کیخا
*
،
مرجان کیان
،
عفت عباسی
،
مجید علی عسگری
چکیده
(688 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(555 دریافت)
تدوین بسته آموزشی فعالیتهای بدنی - حرکتی و بررسی اثربخشی آن بر کارکردهای اجرایی در کودکان با اختلال کمبود توجه / فزون کنشی
ص. 1294-1279
10.52547/JPS.20.104.1279
شهناز هاشمی ملکشاه
*
،
حمید علیزاده
،
سعید رضایی
،
محمد عسگری
چکیده
(844 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(380 دریافت)
بهروزی پایدار: ارتباط مستقیم و غیرمستقیم منابع برای مقابله با سازشیابی ذهنی
ص. 1311-1295
10.52547/JPS.20.104.1295
میرزاعلی صبوری نیا
،
حسن رنگریز
*
،
اکبر حسن پور
،
سعید جعفری نیا
چکیده
(596 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(583 دریافت)
مقایسه ویژگی های هیجانی شخصیت، عملکرد شناختی، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و سازگاری زناشویی در زنان با ترس زیاد و ترس کم از خیانت زناشویی
ص. 1329-1313
10.52547/JPS.20.104.1313
سعید پورنقاش تهرانی
*
،
سمیه قاسمی مورودی
،
محمدرضا رضازاده
چکیده
(864 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(520 دریافت)
کشف عوامل نارضایتی در ازدواج های سن معکوس
ص. 1344-1331
10.52547/JPS.20.104.1331
مجتبی نورانی
،
رضوان السادات جزایری
*
،
مریم فاتحی زاده
چکیده
(941 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(612 دریافت)
پیش بین های کیفیت زندگی و بهزیستی روانشناختی مادران دانش آموزان کم توان ذهنی با میانجی گری حمایت اجتماعی ادراک شده مادر
ص. 1361-1345
10.52547/JPS.20.104.1345
طیبه تازیکی
،
خدامراد مؤمنی
*
،
جهانگیر کرمی
،
غلامعلی افروز
چکیده
(808 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(277 دریافت)
اثربخشی آموزش متمرکز بر تنظیم هیجان پکران بر هیجان های پیشرفت و خودنظم جویی تحصیلی دانش آموزان
ص. 1381-1363
10.52547/JPS.20.104.1363
لیلی آریاتبار
،
فاطمه خوئینی
*
،
حسن اسدزاده
چکیده
(841 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(609 دریافت)
اثربخشی گروه درمانی فراتشخیصی یکپارچه بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان مادران کودکان مبتلا به سرطان
ص. 1402-1383
10.52547/JPS.20.104.1383
محمد صالح آشنا
،
محمد علی بشارت
*
،
سعید ملیحی الذاکرینی
،
زهره رافضی
چکیده
(987 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(742 دریافت)
اثربخشی مداخله های پذیرش و تعهد و شناختی رفتاری بر طرحواره های هیجانی و کیفیت زندگی بیماران با سندرم روده تحریک پذیر دارای اختلال اضطراب فراگیر
ص. 1422-1403
10.52547/JPS.20.104.1403
زینب عزتی
،
فاطمه شهابی زاده
*
،
کوروش سلیمانی نژاد
،
مریم نصری
چکیده
(700 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(253 دریافت)
اثربخشی مشاوره زناشویی به روش گاتمن بر رضایت زناشویی و سازگاری زناشویی زنان متأهل متمایل به طلاق
ص. 1436-1423
10.52547/JPS.20.104.1423
زهرا پاداش
،
زهرا یوسفی
*
،
محمدرضا عابدی
،
هاجر ترکان
چکیده
(989 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(909 دریافت)
ارزیابی مدل معادلات ساختاری تبیین شادکامی بر اساس وضعیت سلامت، بحران مالی و حمایت اجتماعی با نقش واسطهای عزتنفس و تفکر مثبت در زنان میانسال
ص. 1454-1437
10.52547/JPS.20.104.1437
معصومه شجاعی
،
فیروزه زنگنه مطلق
*
،
علی رضا ذوالفقاری
چکیده
(1120 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(588 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
This work is licensed under the
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
(
CC BY-NC-ND
4.0)