Tabar Niarami R, Eslahi Farshami F, Khazaei K. (2025). Structural model of academic burnout based on negative emotion regulation strategies with mediating role of self directed learning in high school students.
Journal of Psychological Science.
24(146), 173-189.
URL:
http://psychologicalscience.ir/article-1-2255-fa.html
تبار نیارمی راضیه، اصلاحی فرشمی فاطمه، خزایی کامیان. الگوی ساختاری فرسودگی تحصیلی مبتنی بر راهبردهای منفی نظم جویی هیجان با نقش میانجی گر خودراهبردی در یادگیری دانش آموزان مجله علوم روانشناختی 1404; 24 (146) :189-173
URL: http://psychologicalscience.ir/article-1-2255-fa.html
استادیار گروه روانشناسی، واحد چالوس، دانشگاه آزاد اسلامی، چالوس، ایران. ، dr.eslahi.psychologist@gmail.com
چکیده: (436 مشاهده)
چکیده
نوع مطالعه:
پژوهشي |
موضوع مقاله:
تخصصي دریافت: 1403/9/7 | پذیرش: 1403/11/10 | انتشار: 1403/11/15
بازنشر اطلاعات |
 |
این مقاله تحت شرایط مجوز کرییتیو کامنز (CC BY-NC-ND) قابل بازنشر است. |