آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
تدوین و ارزیابی مداخله مبتنی بر نظریه دلبستگی و ذهنیسازی برای ارتقای رابطه معلم-دانشآموز در مقطع متوسطه اول با رویکرد نقشهنگاری مداخله
اثربخشی ISTDP بر بهبود سازگاری با دیابت، تبعیت از درمان و سطح قندخون ناشتا در نوجوانان مبتلا به دیابت نوع ۱
تاثیر بازی درمانی شناختی – رفتاری بر علائم اضطراب جدایی، با نقش تعدیلگر انعطاف پذیری شناختی درکودکان 12-11 ساله
اثربخشی آموزش بستۀ بازی مبتنی بر عزت نفس (حرمت خود) بر گوشهگیری و اضطراب دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه
Investigating the Role of Laufer’s three “I” model on Students’ Engagement in Vocabulary Learning: A Progressive Perspective on Input, Instruction, Involvement, Interaction, and Interpretation in Digital Contexts
بررسی روانشناختی مفهوم عدم خشونت در اندیشه و شعر سبک خراسانی و عراقی (با تکیه بر رودکی و مثنوی معنوی مولوی)
اثربخشی مواجهه درمانی روایتی بر کاهش علائم سوگ و تسهیل رشد پس از ضربه در افراد مبتلا به سوگ طولانیمدت
اثربخشی آموزش مبتنی بر طرحواره استدلال بر ارتقای تفکر انتقادی از بعد آزاد اندیشی و انتقادپذیری در دانش آموزان دختر متوسطه اول
مقایسه اثربخشی آموزش خودتنظیمی هیجانی و ذهنآگاهی بر تعامل والد- فرزند و انعطاف پذیری شناختی مادران دارای کودکان مبتلا به کمتوانی ذهنی خفیف