پیام خود را بنویسید

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML استانداردسازی مقیاس تشخیصی - تجویزی ارزیابی ناتوانی یادگیری (LDES-4)، برای ارتقاء کیفیت یادگیری دانش‌آموزان با مشکلات یادگیری
سارا پازکی، علی اکبر ارجمندنیا *، محسن شکوهی یکتا، عباس بازرگان هرندی، علی مقدم زاده
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه اثربخشی درمان شناختی – رفتاری با درمان ذهنیت‌های طرحواره‌ای تمثیلی بر فرسودگی شغلی درمان‌گران
محمد فغان پور گنجی، مهرداد کلانتری *، احمد عابدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی درمان حساسیت زدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد بر نشانه های اختلال استرس پس از سانحه در بیماران تحت جراحی بای پس عروق کرونر
سپیده صفائیان، سیدسعید پورنقاش تهرانی *، مسعود غلامعلی لواسانی، محمدرضا عبدلی بیدهندی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML رودرروی مرگ: پژوهشی پدیدارشناختی در باب اضطراب‌های وجودی تجربه شده‌ی بیماران مبتلا به سرطان
سمانه حسینی، سعید پورنقاش تهرانی *، مسعود غلامعلی لواسانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی اثربخشی درمان هیجان‎مدار بر نظم‌جویی هیجانی و کیفیت زندگی دانشجویان موسیقی دارای رگه‌های اختلال اضطراب اجتماعی
شکوفه رزاقی، محسن منصوبی فر *، ناهید هواسی سومار، نیلوفر طهمورسی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسۀ اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی، فراشناختی و تنظیم هیجان بر بهزیستی روانشناختی دانش‌آموزان پسر دارای عملکرد تحصیلی پایین دورۀ دوم متوسطه
حسن اصلانی، مرضیه علیوندی وفا *، امیر پناه علی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی مدل معادلات ساختاری تبیین اهمال‌کاری تحصیلی بر اساس ادراک از محیط یادگیری و مسئولیت‌پذیری اجتماعی با نقش واسطه‌ای اضطراب تحصیلی
سیده طاهره زرگرنتاج، طهمورث آقاجانی *، محسن جدیدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر امید به زندگی و تصمیم گیری معتادین در حال بهبودی
نوشین کشفی، محمدحسن غنی فر *، مریم نصری، قاسم دستجردی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسۀ اثربخشی آموزش روانشناختی ایماگوتراپی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر دیدگاه ‌فهمی همسر در زوجین متقاضی طلاق
مرضیه سالاری فر، زهرا دشت بزرگی *، محسن جدیدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر ویژگی های روانشناختی برند بر مشعوف سازی مشتریان در فرآیند خرید
لیدا عزیزپور، حسن اسماعیل پور *، سید عباس حیدری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طراحی مدل ساختاری - تفسیری شکست سکوت دفاعی کارکنان خلاق در سازمان‌های دولتی ایران
اعظم خسروی، کرم خلیلی *، اسفندیار محمدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طراحی الگوی ابعاد و مؤلفه‌های شایستگی مدیران مدارس دورۀ ابتدایی: یک مطالعۀ آمیخته
زهرا خمری، علی اصغر بیانی *، حسین فکوری حاجی یار، حسن صاعمی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تدوین برنامه آموزشی والد – فرزند بر اساس تربیت تمام ساحتی سند تحول بنیادین و اثربخشی آن بر عزت‌نفس، خودکارآمدی و خودنظم جویی دانش‌آموزان دچار اختلال یادگیری ویژه
غلامرضا همایی لطیف، هوشنگ جدیدی *، ایرج صفایی راد، فرزاد زندی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مدل ساختاری عوامل موثر بر تمایل به انتخاب رشته ریاضی و فیزیک: آزمون نظریه انتظار_ارزش ایکلس ویگفیلد
سیدسعید واعظ فر، سیاوش طالع پسند *، محمدعلی محمدی فر، اسحاق رحیمیان بوگر
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وبگاه متعلق به مجله علوم روانشناختی است.

طراحی و برنامه‌نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC-ND 4.0 | Journal of Psychological Science

Designed & Developed by : Yektaweb

Creative Commons License
This work is licensed under the Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)