آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
پیام خود را بنویسید
ارسال به ایمیل
جمعه 12 خرداد 1402
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیئت تحریریه
اهداف و زمینهها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی انتشار مقاله
قوانین و مقررات استفاده از پایگاه
زندگی نامه دکتر محمود منصور
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
آلبوم جلدهای مجله
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و چاپ
برای داوران
راهنمای داوران
فهرست داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
مشابهت یاب
نمایهها
دوره 19، شماره 90 - ( تابستان1399(شهریور) 1399 )
ارتباط بین خودپنداشت و اضطراب رقابتی صفتی در دانشجو معلمان پردیس نسیبه
ص. 663-657
نفیسه همایی مراد
،
سارا باقری
*
،
الهام خداداده
،
فائزه زارعی
چکیده
(1566 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1125 دریافت)
همبستههای فیزیولوژیک هیجانهای بنیادی خشم و غم در افراد سالم و افسرده
ص. 675-665
فاطمه ربیعی
،
نیما قربانی
*
،
لیلی پناغی
چکیده
(1598 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1167 دریافت)
تبیین چگونگی تأثیرگذاری عناصر شناختی پژوهش فلسفی بر بهبود آموزش حل مسئله ریاضی
ص. 686-677
زهرا فلاحان
*
،
علیرضا محمودنیا
،
یحیی قائدی
،
سعید ضرغامی
چکیده
(1435 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(501 دریافت)
مضامین استخراجی مسیر پیشرفت شغلی کارکنان بر مبنای جهتگیری شغلی متنوع: مطالعه کیفی به شیوه تحلیل محتوای استقرایی
ص. 697-687
بیژن عبدالهی
،
حسن رنگریز
،
حسین عباسیان
،
فائزه رحمانی
*
چکیده
(1524 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1253 دریافت)
مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر درمان کوتاه مدت راه حل محور و درمان عقلانی – هیجانی - رفتاری بر معنای کار در کارکنان شرکت نفت
ص. 713-699
غلامرضا خلیلی
*
،
کیانوش زهراکار
،
عبدالرحیم کسایی اصفهانی
چکیده
(1711 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1107 دریافت)
نقش مشترک و یگانه راهبردهای ناسازگارانه تنظیم شناختی هیجان در پیشبینی مشکلات هیجانی دانشجویان رشته پرستاری
ص. 722-715
حسن یعقوبی
*
،
لادن واقف
چکیده
(1627 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(974 دریافت)
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر توانشهای عصبروانشناختی و مهار توجه در کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری
ص. 732-723
نرگس کشاورز ولیان
*
،
اکرم زارعی گونیانی
چکیده
(1492 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(811 دریافت)
پیش بینی طلاق عاطفی بر اساس سواد عاطفی، سبکهای مقابلهای، کیفیت زندگی، هیجان خواهی با میانجیگری تاب آوری
ص. 743-733
لیلا علاقبند
،
حسن پاشا شریفی
*
،
ولی الله فرزاد
،
علیرضا آقایوسفی
چکیده
(2484 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1728 دریافت)
ارائه الگوی اثربخشی آموزشهای ضمن خدمت مدیران دوره ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان
ص. 754-745
اسماعیل هاشمیپورپتکوئی
،
عباس خورشیدی
*
،
کامران محمدخانی
،
امیر حسین محمد داودی
،
فتاح ناظم
چکیده
(1400 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(511 دریافت)
اثربخشی بسته بومی آموزش کارکردهای اجرایی ویژه معلمان بر نشانههای اختلال کمتوجهی و فزونکنشی کودکان
ص. 763-755
خلیل قاسمی
،
محمدباقر کجباف
*
،
امیر قمرانی
،
هاجر ترکان
چکیده
(1435 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1039 دریافت)
مقایسه مقبولیت اجتماعی و ناگویی طبعی در بین دانشآموزان دارای اختلال رفتار درونیسازی شده و دانشآموزان عادی
ص. 772-765
سمیه صباغی
،
ایران مهدی زادگان
*
چکیده
(1609 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1258 دریافت)
شناسایی مؤلفه ها و ارائه الگوی توسعه مدیریت منابع انسانی بر اساس ارزیابی عملکرد و یادگیری سازمانی منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر
ص. 786-773
مریم سلامت اهوازی
،
محمد حسین پور
*
،
سکینه شاهی
چکیده
(2149 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(942 دریافت)
اثربخشی قصه درمانی مبتنی بر کنشهای اجرایی روزمره بر بهبود نظمجویی شناختیِ هیجان کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیشفعالی
ص. 797-787
زهرا درویش دماوندی
،
فریبرز درتاج
*
،
بهرام علی قنبری هاشم آبادی
،
علی دلاور
چکیده
(1870 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(862 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
This work is licensed under the
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
(
CC BY-NC-ND
4.0)