آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
پیام خود را بنویسید
ارسال به ایمیل
سه شنبه 17 مهر 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیئت تحریریه
اهداف و زمینهها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی انتشار مقاله
قوانین و مقررات استفاده از پایگاه
زندگی نامه دکتر محمود منصور
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
آلبوم جلدهای مجله
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و چاپ
برای داوران
راهنمای داوران
فهرست داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
مشابهت یاب
نمایهها
دوره 19، شماره 90 - ( تابستان1399(شهریور) 1399 )
ارتباط بین خودپنداشت و اضطراب رقابتی صفتی در دانشجو معلمان پردیس نسیبه
ص. 663-657
نفیسه همایی مراد
،
سارا باقری
*
،
الهام خداداده
،
فائزه زارعی
چکیده
(2058 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1409 دریافت)
همبستههای فیزیولوژیک هیجانهای بنیادی خشم و غم در افراد سالم و افسرده
ص. 675-665
فاطمه ربیعی
،
نیما قربانی
*
،
لیلی پناغی
چکیده
(2090 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1450 دریافت)
تبیین چگونگی تأثیرگذاری عناصر شناختی پژوهش فلسفی بر بهبود آموزش حل مسئله ریاضی
ص. 686-677
زهرا فلاحان
*
،
علیرضا محمودنیا
،
یحیی قائدی
،
سعید ضرغامی
چکیده
(1934 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(722 دریافت)
مضامین استخراجی مسیر پیشرفت شغلی کارکنان بر مبنای جهتگیری شغلی متنوع: مطالعه کیفی به شیوه تحلیل محتوای استقرایی
ص. 697-687
بیژن عبدالهی
،
حسن رنگریز
،
حسین عباسیان
،
فائزه رحمانی
*
چکیده
(1979 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1589 دریافت)
مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر درمان کوتاه مدت راه حل محور و درمان عقلانی – هیجانی - رفتاری بر معنای کار در کارکنان شرکت نفت
ص. 713-699
غلامرضا خلیلی
*
،
کیانوش زهراکار
،
عبدالرحیم کسایی اصفهانی
چکیده
(2377 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1429 دریافت)
نقش مشترک و یگانه راهبردهای ناسازگارانه تنظیم شناختی هیجان در پیشبینی مشکلات هیجانی دانشجویان رشته پرستاری
ص. 722-715
حسن یعقوبی
*
،
لادن واقف
چکیده
(2210 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1276 دریافت)
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر توانشهای عصبروانشناختی و مهار توجه در کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری
ص. 732-723
نرگس کشاورز ولیان
*
،
اکرم زارعی گونیانی
چکیده
(2046 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1100 دریافت)
پیش بینی طلاق عاطفی بر اساس سواد عاطفی، سبکهای مقابلهای، کیفیت زندگی، هیجان خواهی با میانجیگری تاب آوری
ص. 743-733
لیلا علاقبند
،
حسن پاشا شریفی
*
،
ولی الله فرزاد
،
علیرضا آقایوسفی
چکیده
(3404 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2351 دریافت)
ارائه الگوی اثربخشی آموزشهای ضمن خدمت مدیران دوره ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان
ص. 754-745
اسماعیل هاشمیپورپتکوئی
،
عباس خورشیدی
*
،
کامران محمدخانی
،
امیر حسین محمد داودی
،
فتاح ناظم
چکیده
(1905 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(728 دریافت)
اثربخشی بسته بومی آموزش کارکردهای اجرایی ویژه معلمان بر نشانههای اختلال کمتوجهی و فزونکنشی کودکان
ص. 763-755
خلیل قاسمی
،
محمدباقر کجباف
*
،
امیر قمرانی
،
هاجر ترکان
چکیده
(1975 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1261 دریافت)
مقایسه مقبولیت اجتماعی و ناگویی طبعی در بین دانشآموزان دارای اختلال رفتار درونیسازی شده و دانشآموزان عادی
ص. 772-765
سمیه صباغی
،
ایران مهدی زادگان
*
چکیده
(2144 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1545 دریافت)
شناسایی مؤلفه ها و ارائه الگوی توسعه مدیریت منابع انسانی بر اساس ارزیابی عملکرد و یادگیری سازمانی منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر
ص. 786-773
مریم سلامت اهوازی
،
محمد حسین پور
*
،
سکینه شاهی
چکیده
(2871 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1262 دریافت)
اثربخشی قصه درمانی مبتنی بر کنشهای اجرایی روزمره بر بهبود نظمجویی شناختیِ هیجان کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیشفعالی
ص. 797-787
زهرا درویش دماوندی
،
فریبرز درتاج
*
،
بهرام علی قنبری هاشم آبادی
،
علی دلاور
چکیده
(2638 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1189 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
This work is licensed under the
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
(
CC BY-NC-ND
4.0)