آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
تأثیر تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای (tDCS) ناحیه DLPFC بر عملکرد و توجه دیداری بازیکنان والیبال نشسته تحت شرایط تنشگر
تأثیر نوروفیدبک بر تعدیل امواج مغزی و کنش های اجرایی پایه در کودکان 8 تا 12 سالۀ دارای ناتوانایی های یادگیری خاص
مدل یابی خودنظم جویی تحصیلی دانش آموزان بر اساس عملکرد خانواده، جو مدرسه و سرسختی روانشناختی با نقش واسطه ای خودکارآمدپنداری تحصیلی
بررسی اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر پرخاشگری، رفتارهای خودآسیبرسان و خودتنظیمی هیجانی نوجوانان بزهکار
بررسی اعتبار و تغییرناپذیری ساختار عاملی مقیاس انعطاف ناپذیری رفتاری لکاوالیر در کودکان دارای اختلال اوتیسم 3 تا 6 و 7 تا 12 سال شهر اصفهان
تدوین مدل پیشبینی اهمالکاری تحصیلی براساس خودکارآمدی اجتماعی و کمالگرایی: نقش واسطهای هیجانات پیشرفت