آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
پیام خود را بنویسید
ارسال به ایمیل
جمعه 11 مهر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیئت تحریریه
اهداف و زمینهها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی انتشار مقاله
قوانین و مقررات استفاده از پایگاه
زندگی نامه دکتر محمود منصور
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
آلبوم جلدهای مجله
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و چاپ
برای داوران
راهنمای داوران
فهرست داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
مشابهت یاب
نمایهها
دوره 24، شماره 145 - ( بهار 1404(فروردین)، 1404 )
الگوی ساختاری سیستم های بازداری و فعال سازی رفتاری و کنترل و انعطاف پذیری شناختی با افسردگی نوجوانان با نقش میانجی گر نشخوار فکری
ص. 21-1
10.52547/JPS.24.145.1
سودابه ارشادی منش
*
،
محمود مکلایی
چکیده
(1742 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(705 دریافت)
نقش واسطهای تنظیم هیجان در رابطه سبکهای دلبستگی با مهارتهای اجتماعی و اضطراب در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم
ص. 44-23
10.52547/JPS.24.145.23
علی کریم خلیف الشمری
،
خدامراد مومنی
*
،
کامران یزدانبخش
چکیده
(1757 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1021 دریافت)
انطباق فرهنگی در روان درمانی و مشاوره: مروری بر مدل ها و روش ها
ص. 62-45
10.52547/JPS.24.145.45
اسرین محمدی
،
امید عیسی نژاد
*
چکیده
(3957 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2403 دریافت)
رابطه کارکردهای اجرایی و خودکارآمدی تحصیلی با اعتیاد به بازی های آنلاین
ص. 79-63
10.52547/JPS.24.145.63
مسعود سلطانی نظرلو
،
محمدآقا دلاورپور
*
چکیده
(1470 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(577 دریافت)
مقایسۀ اثربخشی طرحواره درمانی و درمان هیجان مدار بر پیروی از درمان در بیماران مبتلا به ام اس
ص. 95-81
10.52547/JPS.24.145.81
آزیتا محقق
،
بیوک تاجری
*
،
هادی کرامتی
چکیده
(1224 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(476 دریافت)
اثربخشی بسته آموزش تلفیقی مبتنی بر درمان چشم انداز زمان و درمان مثبت نگر بر کیفیت زندگی و بهزیستی روانشناختی بیماران افسرده
ص. 118-97
10.52547/JPS.24.145.97
محمد همتی
،
طاهر تیزدست
*
،
محسن جدیدی
چکیده
(1014 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(507 دریافت)
اثربخشی آموزش مثبت نگری بر انعطاف پذیری شناختی و تاب آوری دانش آموزان
ص. 137-119
10.52547/JPS.24.145.119
محسن محمدکریمی
،
سیاوش طالع پسند
*
،
اسحاق رحیمیان بوگر
چکیده
(3811 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2705 دریافت)
طراحی مدل گرایش به خشونت خانگی بر اساس محرومیت هیجانی با میانجی گری ناگویی خلقی در زنان آسیب دیده از خیانت زناشویی
ص. 155-139
10.52547/JPS.24.145.139
سهیلا هدایتی مقدم
،
حمزه اکبری
*
،
محمود جاجرمی
چکیده
(1298 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(657 دریافت)
پیش بینی مهارت حل مسئله و کمک طلبی تحصیلی بر اساس ابعاد پنج گانه شخصیت با نقش میانجی خودپنداره در دانش آموزان دختر
ص. 176-157
10.52547/JPS.24.145.157
مریم سلطانی
،
میترا کامیابی
*
،
آناهیتا بحرینی زاده
،
ویدا اندیشمند
چکیده
(1235 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(725 دریافت)
نقش میانجی حساسیت بین فردی در رابطه ذهنیت های طرحواره ای با حل ناسازگارانه تعارض زنان تک والد
ص. 195-177
10.52547/JPS.24.145.177
نگار رازقی
،
اکرم دهقانی
*
،
شهربانو قهاری
،
عباس حقایق
چکیده
(991 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(414 دریافت)
اثربخشی یکپارچه سازی طرحواره درمانی و درمان پذیرش و تعهد بر بهزیستی ذهن و نگرانی از تصویر بدنی زنان مبتلا به سرطان پستان
ص. 220-197
10.52547/JPS.24.145.197
زهرا کرمی مهاجری
،
فاطمه صغری کربلایی هرفته
*
،
جواد خلعتبری
،
محمدعلی فردین
چکیده
(1581 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(842 دریافت)
نقش سیستم های فعال سازی و بازداری رفتاری (BIS/BAS) در رفتارهای تکانشگری با نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجانی در نوجوانان دختر هنرستانی دارای اختلال شخصیت مرزی
ص. 237-221
10.52547/JPS.24.145.221
معصومه سام
،
علیرضا پیرخائفی
*
،
علی اصغر اصغرنژاد فرید
چکیده
(1383 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(646 دریافت)
طراحی و بررسی ویژگی های روانسنجی ابزار سنجش هوش ورزشی
ص. 259-239
10.52547/JPS.24.145.239
سارا عباسی
،
عنایت اله زمانپور
*
،
سعید ارشم
چکیده
(1118 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(427 دریافت)
عوامل اجتماعی مؤثر در کاهش بازگشت معتادان به مصرف مجدد مواد
ص. 281-261
10.52547/JPS.24.145.261
ابوالقاسم نوروزی
،
شاپور بهیان
*
،
محمدعلی چیت ساز
چکیده
(1335 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(607 دریافت)
تدوین مدل ساختاری خودپنداره تحصیلی براساس نظم جویی هیجانی و تمایزیافتگی با میانجی گری اهداف پیشرفت در دانش آموزان
ص. 303-283
10.52547/JPS.24.145.283
مهری بوستانی
،
عبدالله مفاخری
*
،
حسین مهدیان
چکیده
(1390 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(660 دریافت)
مدل پیش بینی ذهنی سازی بر اساس سبک های دلبستگی با نقش میانجی توانمندی ایگو در دانشجویان
ص. 323-305
10.52547/JPS.24.145.305
زهرا بحرالعلوم
،
هدا لاجوردی
*
چکیده
(2066 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(972 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
This work is licensed under the
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
(
CC BY-NC-ND
4.0)