آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
پیام خود را بنویسید
ارسال به ایمیل
دوشنبه 27 مرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیئت تحریریه
اهداف و زمینهها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی انتشار مقاله
قوانین و مقررات استفاده از پایگاه
زندگی نامه دکتر محمود منصور
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
آلبوم جلدهای مجله
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و چاپ
برای داوران
راهنمای داوران
فهرست داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
مشابهت یاب
نمایهها
دوره ۲۴، شماره ۱۴۵ - ( بهار ۱۴۰۴(فروردین)، ۱۴۰۴ )
الگوی ساختاری سیستم های بازداری و فعال سازی رفتاری و کنترل و انعطاف پذیری شناختی با افسردگی نوجوانان با نقش میانجی گر نشخوار فکری
ص. ۲۱-۱
10.52547/JPS.24.145.1
سودابه ارشادی منش
*
،
محمود مکلایی
چکیده
(۱۴۷۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۶۱۶ دریافت)
نقش واسطهای تنظیم هیجان در رابطه سبکهای دلبستگی با مهارتهای اجتماعی و اضطراب در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم
ص. ۴۴-۲۳
10.52547/JPS.24.145.23
علی کریم خلیف الشمری
،
خدامراد مومنی
*
،
کامران یزدانبخش
چکیده
(۱۴۳۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۸۸۳ دریافت)
انطباق فرهنگی در روان درمانی و مشاوره: مروری بر مدل ها و روش ها
ص. ۶۲-۴۵
10.52547/JPS.24.145.45
اسرین محمدی
،
امید عیسی نژاد
*
چکیده
(۳۶۹۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۳۲۷ دریافت)
رابطه کارکردهای اجرایی و خودکارآمدی تحصیلی با اعتیاد به بازی های آنلاین
ص. ۷۹-۶۳
10.52547/JPS.24.145.63
مسعود سلطانی نظرلو
،
محمدآقا دلاورپور
*
چکیده
(۱۲۱۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۵۰۴ دریافت)
مقایسۀ اثربخشی طرحواره درمانی و درمان هیجان مدار بر پیروی از درمان در بیماران مبتلا به ام اس
ص. ۹۵-۸۱
10.52547/JPS.24.145.81
آزیتا محقق
،
بیوک تاجری
*
،
هادی کرامتی
چکیده
(۱۰۲۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۴۰۲ دریافت)
اثربخشی بسته آموزش تلفیقی مبتنی بر درمان چشم انداز زمان و درمان مثبت نگر بر کیفیت زندگی و بهزیستی روانشناختی بیماران افسرده
ص. ۱۱۸-۹۷
10.52547/JPS.24.145.97
محمد همتی
،
طاهر تیزدست
*
،
محسن جدیدی
چکیده
(۸۳۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۴۳۹ دریافت)
اثربخشی آموزش مثبت نگری بر انعطاف پذیری شناختی و تاب آوری دانش آموزان
ص. ۱۳۷-۱۱۹
10.52547/JPS.24.145.119
محسن محمدکریمی
،
سیاوش طالع پسند
*
،
اسحاق رحیمیان بوگر
چکیده
(۳۴۹۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۵۳۷ دریافت)
طراحی مدل گرایش به خشونت خانگی بر اساس محرومیت هیجانی با میانجی گری ناگویی خلقی در زنان آسیب دیده از خیانت زناشویی
ص. ۱۵۵-۱۳۹
10.52547/JPS.24.145.139
سهیلا هدایتی مقدم
،
حمزه اکبری
*
،
محمود جاجرمی
چکیده
(۱۰۸۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۵۹۴ دریافت)
پیش بینی مهارت حل مسئله و کمک طلبی تحصیلی بر اساس ابعاد پنج گانه شخصیت با نقش میانجی خودپنداره در دانش آموزان دختر
ص. ۱۷۶-۱۵۷
10.52547/JPS.24.145.157
مریم سلطانی
،
میترا کامیابی
*
،
آناهیتا بحرینی زاده
،
ویدا اندیشمند
چکیده
(۱۰۰۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۶۴۱ دریافت)
نقش میانجی حساسیت بین فردی در رابطه ذهنیت های طرحواره ای با حل ناسازگارانه تعارض زنان تک والد
ص. ۱۹۵-۱۷۷
10.52547/JPS.24.145.177
نگار رازقی
،
اکرم دهقانی
*
،
شهربانو قهاری
،
عباس حقایق
چکیده
(۸۴۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۵۴ دریافت)
اثربخشی یکپارچه سازی طرحواره درمانی و درمان پذیرش و تعهد بر بهزیستی ذهن و نگرانی از تصویر بدنی زنان مبتلا به سرطان پستان
ص. ۲۲۰-۱۹۷
10.52547/JPS.24.145.197
زهرا کرمی مهاجری
،
فاطمه صغری کربلایی هرفته
*
،
جواد خلعتبری
،
محمدعلی فردین
چکیده
(۱۲۹۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۷۶۱ دریافت)
نقش سیستم های فعال سازی و بازداری رفتاری (BIS/BAS) در رفتارهای تکانشگری با نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجانی در نوجوانان دختر هنرستانی دارای اختلال شخصیت مرزی
ص. ۲۳۷-۲۲۱
10.52547/JPS.24.145.221
معصومه سام
،
علیرضا پیرخائفی
*
،
علی اصغر اصغرنژاد فرید
چکیده
(۱۱۴۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۵۶۹ دریافت)
طراحی و بررسی ویژگی های روانسنجی ابزار سنجش هوش ورزشی
ص. ۲۵۹-۲۳۹
10.52547/JPS.24.145.239
سارا عباسی
،
عنایت اله زمانپور
*
،
سعید ارشم
چکیده
(۹۳۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۸۰ دریافت)
عوامل اجتماعی مؤثر در کاهش بازگشت معتادان به مصرف مجدد مواد
ص. ۲۸۱-۲۶۱
10.52547/JPS.24.145.261
ابوالقاسم نوروزی
،
شاپور بهیان
*
،
محمدعلی چیت ساز
چکیده
(۱۰۶۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۵۱۸ دریافت)
تدوین مدل ساختاری خودپنداره تحصیلی براساس نظم جویی هیجانی و تمایزیافتگی با میانجی گری اهداف پیشرفت در دانش آموزان
ص. ۳۰۳-۲۸۳
10.52547/JPS.24.145.283
مهری بوستانی
،
عبدالله مفاخری
*
،
حسین مهدیان
چکیده
(۱۱۴۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۵۶۵ دریافت)
مدل پیش بینی ذهنی سازی بر اساس سبک های دلبستگی با نقش میانجی توانمندی ایگو در دانشجویان
ص. ۳۲۳-۳۰۵
10.52547/JPS.24.145.305
زهرا بحرالعلوم
،
هدا لاجوردی
*
چکیده
(۱۷۷۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۸۴۳ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
This work is licensed under the
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
(
CC BY-NC-ND
4.0)