پیام خود را بنویسید

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML تأثیر آموزش مادران کودکان مبتلا به اختلال کمبود توجه/فزون‌کنشی با روش آدلر- درایکورس در بهبود شیوه‌های والدگری و کاهش نشانه‌های تضادورزی در فرزندانشان
محسن امیری *، رضا پورحسین، سعیده مظفری ساغند
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML برانگیختگی در بیماران مبتلا به افسردگی، اختلال‌های اضطرابی و افراد عادی: یک مطالعه مقایسه‌ای
محمدعلی بشارت *، محمدرضا نیک‌فرجام، کورش محمدی حاصل، عباس ذبیح‌زاده، محمدحسین فلاح
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML کوتاه‌پرسشنامه سازش‌یافتگی واینبرگر: ویژگی‌های مبتنی بر روانسنجی و تحلیل عاملی تأییدی
ضحی سعیدی، نیما قربانی، مهدی‌رضا سرافراز *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش برنامه ارتباط بین‌فردی مربیمحور بر توانش حل مسأله کودکان پیش‌دبستانی
محسن شکوهی یکتا *، نیره زمانی، جواد پورکریمی، عباس شیخ محمدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه عقاید نارساکنش‌ور، روان‌بنه‌های عاطفی و باورهای فراشناختی در بیماران افسرده و افراد بهنجار
توحید رنجبری، عباس رحیمی‌نژاد *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی تقلید تظاهرات هیجانی چهره بر بهبود تشخیص حالات هیجانی در کودکان دارای اختلال طیف درخودماندگی با کنش فرارونده
فاطمه آبادی، وحید نجاتی، حمیدرضا پوراعتماد *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نقش تنآوا (تن‌آوا) بر خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان در یادگیری توانش‌های زبان انگلیسی
نگین برات دستجردی *، یاسمین عابدینی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML همبستگی نستوهی، تنیدگی و حمایت اجتماعی با سازش یافتگی زناشویی
سعید عسکری *، کامران یزدانبخش، جماله جوهری
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وبگاه متعلق به مجله علوم روانشناختی است.

طراحی و برنامه‌نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC-ND 4.0 | Journal of Psychological Science

Designed & Developed by : Yektaweb

Creative Commons License
This work is licensed under the Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)