پیام خود را بنویسید

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML الگوی گفتمان امید با محوریت سهم گذاری
میترا مرادی، معصومه اسمعیلی *، محمدتقی کرمی‌قهی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی روان‌درمانی پویشی فشرده کوتاه‌مدت بر حرمت خود، نظم‌جویی هیجان و مکانیسم‌های ‌دفاعی در مردان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی
کمال مهبودی، نوراله محمدی *، چنگیز رحیمی، مهدی رضا سرافزار
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی برنامه توان‌بخشی رایانه‌ای اختلال پردازش شنیداری مرکزی بر ادراک شنیداری و املای دانش‌آموزان با اختلال خواندن
محمدرضا رضایی هنجنی، حمید علیزاده *، مهدی کاظمی دستجردی، علی اکبر طاهایی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش کنش‌های اجرایی گرم و سرد در دو سطح والد و کودک بر کنش‌های اجرایی کودکان دارای اختلال کمبود توجه / فزون‌کنشی
سیده زهرا سیدنوری، عباسعلی حسین‌خانزاده *، عباس ابوالقاسمی، ایرج شاکری‌نیا
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی برنامه توانمندسازی زنان پناهنده سرپرست خانوار بر عزت نفس، خودکارآمدی، امید و سبک های اسنادی آنان
فرانک طوسی، منصور حکیم جوادی *، سجاد رضائی، اشکان ناصح
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر تحمل پریشانی و تنظیم هیجان دانش آموزان با مشکلات رفتاری درونی شده
مهدی قزلسفلو، سارا نجاتی فر *، علی آقازیارتی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی درمان روان پویشی کوتاه مدت بر راهبردهای مقابله با استرس شغلی، کیفیت زندگی مرتبط با سلامت و خودکارآمدی کارکنان کنترل ترافیک هوائی دچار فرسودگی شغلی
هادی پاکدل، فرامرز سهرابی *، کبری حاجی علیزاده
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بازنمایی جنسیتی در کتاب زبان انگلیسی دوره دوم متوسطه دبیرستان از منظر مؤلفه های نگاه نابرابر و تبعیض آمیز به زنان
زهرا علیمددی، رضا والا *، فتاح ناظم
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی اثربخشی تئاتر درمانی (سایکودراما) بر بهبود علائم وسواسی – جبری و خشم در بیماران مبتلا به اختلال وسواس – اجبار
ملینا شیرانی بیدآبادی، احمد عابدی *، امیرهوشنگ مهریار، هائیده صابری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی و انطباق مؤلفه ها و شاخص‌های سنجش میزان خلاقیت در اثر معماری
الهه حسنخویی، علیرضا رضوانی *، وحید احمدی، فاطمه حاجی اربابی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش تاب آوری روانشناختی بر خودنظم جویی تحصیلی و مثلث شناختی دانش آموزان
لیلی آریاتبار، فاطمه خوئینی *، حسن اسدزاده
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی مؤلفه های سازمان معنویت گرا در دانشگاه در راستای توسعه منابع انسانی جهت ارائه مدل مطلوب (رویکرد آمیخته)
زینب رستمی، رویا افراسیابی *، محبوبه سلیمان پور عمران
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وبگاه متعلق به مجله علوم روانشناختی است.

طراحی و برنامه‌نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC-ND 4.0 | Journal of Psychological Science

Designed & Developed by : Yektaweb

Creative Commons License
This work is licensed under the Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)