آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
پیام خود را بنویسید
ارسال به ایمیل
چهارشنبه 17 خرداد 1402
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیئت تحریریه
اهداف و زمینهها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی انتشار مقاله
قوانین و مقررات استفاده از پایگاه
زندگی نامه دکتر محمود منصور
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
آلبوم جلدهای مجله
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و چاپ
برای داوران
راهنمای داوران
فهرست داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
مشابهت یاب
نمایهها
دوره 20، شماره 107 - ( زمستان 1400(بهمن)، 1400 )
مطالعۀ پدیدارشناختی تجربۀ زیستۀ همسران سوگوار در دورۀ همهگیری ویروس کرونا
ص. 1943-1931
10.52547/JPS.20.107.1931
حسین پورشهریار
،
ثمین بهارشانجانی
،
مرضیه دین دوست
*
چکیده
(933 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(803 دریافت)
بررسی نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین ویژگی شخصیتی عزم با درگیری تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم: ارائه یک مدل ساختاری
ص. 1964-1945
10.52547/JPS.20.107.1945
علیرضا روحی
،
جواد کاووسیان
*
،
مسعود گرامیپور
،
هادی کرامتی
،
مهدی عربزاده
چکیده
(930 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(381 دریافت)
بررسی نقش واسطه ای ذهن آگاهی در رابطه بین محیط حامی خودپیروی و تفکر انتقادی در دانش آموزان
ص. 1978-1965
10.52547/JPS.20.107.1965
رضا چالمه
،
محبوبه فولادچنگ
*
،
بهرام جوکار
،
مسعود فضیلت پور
چکیده
(878 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(421 دریافت)
پیش بینی موفقیت شغلی عینی و فاعلی وکلا و حقوقدانان براساس لنگرگاه های مسیر شغلی
ص. 1992-1979
10.52547/JPS.20.107.1979
فاطمه سمیعی
*
چکیده
(746 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(204 دریافت)
تحلیل محتوای تکنیکها و روشهای استفاده شده در مجلات علوم شناختی
ص. 2009-1993
10.52547/JPS.20.107.1993
نادیا سلطانی
*
،
شهرام واحدی
،
تورج هاشمی نصرت آباد
،
منصور بیرامی
،
اسکندر فتحی آذر
،
محمد حسین ضرغامی
چکیده
(798 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(295 دریافت)
اثربخشی مشاوره شناختی رفتاری مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد (ACT) بر انعطافپذیری روانشناختی مادران وابسته به سوءمصرف مواد
ص. 2025-2011
10.52547/JPS.20.107.2011
ناهید حسینی نژاد
،
محبوبه البرزی
*
،
پیمان مام شریفی
چکیده
(1154 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(669 دریافت)
ارائه مدل پارادایمی از عوامل زمینهساز خیانت زناشویی (مطالعه نظریه زمینهای)
ص. 2043-2027
10.52547/JPS.20.107.2027
فرزانه تمرچی
*
،
اسماعیل اسدپور
،
کیانوش زهراکار
چکیده
(1266 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(789 دریافت)
بررسی و مقایسه مشکلات رفتاری و هیجانی دانش آموزان استفادهکننده از جهش تحصیلی با دانش آموزان عادی
ص. 2058-2045
10.52547/JPS.20.106.2045
زهره معتمدی
،
غلامعلی افروز
*
،
علی اکبر ارجمندنیا
چکیده
(1003 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(330 دریافت)
تدوین الگوی ساختاری پیشبینی سازش یابی زوجین بر اساس خودابرازگری با میانجیگری تبادل اجتماعی در زنان دارای ازدواج زودهنگام
ص. 2075-2059
10.52547/JPS.20.107.2059
مهناز خدایاری
،
حسن احدی
*
چکیده
(835 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(582 دریافت)
مقایسه اثربخشی بازیهای فعال ویدئویی و بازیهای پایه ورزشی بر لذت از فعالیت بدنی در دانش آموزان مقطع چهارم ابتدایی
ص. 2093-2077
10.52547/JPS.20.107.2077
مصطفی طاهری نسب
،
مرضیه بلالی
*
،
صادق نصری
چکیده
(838 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(233 دریافت)
نقش خودکارآمدی، تاب آوری و تنظیم شناختی هیجان در پیشبینی علائم وسواس فکری - عملی در جمعیت عمومی
ص. 2106-2095
10.52547/JPS.20.107.2095
تکتم شفیعی کاهانی
،
جعفر حسنی
*
،
محمد شاکری
چکیده
(1036 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(669 دریافت)
اثربخشی آموزش تغییر سبک زندگی بر بهبود خودکارآمدی، انتظارات پیامد و کاهش منبع کنترل بیرونی دانشجویان
ص. 2124-2107
10.52547/JPS.20.107.2107
زهره محمدعلیپور
،
سیدعبدالمجید بحرینیان
*
،
علیاصغر اصغرنژاد فرید
چکیده
(618 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(458 دریافت)
اثربخشی آموزش نظم جویی هیجانی در مقایسه با آموزش ذهن آگاهی بر انعطاف پذیری شناختی و تعامل والد - فرزند در مادران دارای کودکان کم توان ذهنی خفیف
ص. 2143-2125
10.52547/JPS.20.107.2125
حسن جعفرپور
،
بهمن اکبری
*
،
ایراج شاکرنیا
،
سامره اسدی مجره
چکیده
(903 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(449 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
This work is licensed under the
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
(
CC BY-NC-ND
4.0)