آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
پیام خود را بنویسید
ارسال به ایمیل
چهارشنبه 12 شهریور 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیئت تحریریه
اهداف و زمینهها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی انتشار مقاله
قوانین و مقررات استفاده از پایگاه
زندگی نامه دکتر محمود منصور
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
آلبوم جلدهای مجله
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و چاپ
برای داوران
راهنمای داوران
فهرست داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
مشابهت یاب
نمایهها
دوره 23، شماره 141 - ( پاییز 1402(آذر)، 1403 )
ارائه الگوی مفهومی انسان عامل مبتنی بر تجربه زیسته نوجوانان کار موفق: یک پژوهش داده بنیاد
ص. 26-1
10.52547/JPS.23.141.2045
مریم هژبریان نظری
*
،
حسین سلیمی بجستانی
،
معصومه اسمعیلی
،
ابراهیم نعیمی
چکیده
(996 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(521 دریافت)
تعیین اثربخشی زوج درمانی ترکیبی مبتنی بر پذیرش و تعهد با فرمول بندی طرحوارهای (ACT/SF) بر انعطافپذیری روانشناختی و رضایت زناشویی
ص. 47-27
10.52547/JPS.23.141.2071
زهرا برجعلی
،
جواد ملازاده
*
،
نوراله محمدی
،
عبدالعزیز افلاک سیر
چکیده
(1165 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(568 دریافت)
بررسی الگوی روانی اجتماعی حس حضور در سامانه مدیریت یادگیری مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه شهید بهشتی
ص. 69-49
10.52547/JPS.23.141.2093
ثریا خزائی
،
عباس محمدی
،
محبوبه عارفی
*
،
اسماعیل جعفری
چکیده
(918 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(394 دریافت)
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه رفتارهای پرخطر پس از آسیب در افراد دارای نشانههای اختلال استرس پس از آسیب
ص. 88-71
10.52547/JPS.23.141.2115
احسان بدایت
،
نوراله محمدی
*
،
چنگیز رحیمی طاقانکی
،
عبدالعزیز افلاک سیر
چکیده
(1274 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(469 دریافت)
طراحی برنامه مداخلهای حسی، حرکتی و شناختی و اثربخشی آن بر نیمرخ عصب روانشناختی کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا
ص. 102-89
10.52547/JPS.23.141.2133
اعظم بهادری
*
،
سعید رضایی
،
پرویز شریفی درآمدی
،
محمد عسگری
چکیده
(1079 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(617 دریافت)
اثربخشی مهارتآموزی پردازشهای چهارگانه مغز بر کارکردهای شناختی دانشآموزان دارای اختلال ریاضی
ص. 119-103
10.52547/JPS.23.141.2147
زهره سادات معینی
،
فرناز کشاورزی ارشدی
*
،
مسعود غلامعلی لواسانی
،
سعید حسن زاده
چکیده
(923 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(396 دریافت)
مقایسه اثربخشی آموزش صلح و یادگیری اجتماعی-هیجانی مشارکتی بر حل مسأله اجتماعی و خودآگاهی نوجوانان دختر
ص. 138-121
10.52547/JPS.23.141.2165
بیتا جلیل پور رضائی
،
کیانوش هاشمیان
*
،
مینا مجتبایی
چکیده
(1096 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(532 دریافت)
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتآموزی کودک راهحلمحور و برنامه فرندز بر اضطراب و تابآوری کودکان
ص. 160-139
10.52547/JPS.23.141.2183
رویا خاوری خراسانی
،
محمد قمری
*
،
مجتبی امیری مجد
چکیده
(1269 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(681 دریافت)
روابط ساختاری هوش هیجانی والد و مهارت های اجتماعی کودک با نقش میانجی گر ارتباط والد-کودک
ص. 177-161
10.52547/JPS.23.141.2205
فاطمه باور
،
علی محمدزاده ابراهیمی
*
،
عبدالله مفاخری
چکیده
(1274 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(542 دریافت)
کاربرد هوش مصنوعی (یادگیری ماشینی) در روانشناسی یادگیری: رونمایی از بینش ها و جهت گیری های جدید
ص. 197-179
10.52547/JPS.23.141.2223
نورا درجزینی
،
محمد حسین ضرغامی
*
،
رضا قربان جهرمی
،
لیلا شوبیری
چکیده
(2053 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1003 دریافت)
مقایسه اثربخشی توانمندسازی کارکردهای اجرایی و آموزش مهارت های نظم جویی هیجان بر اضطراب تحصیلی نوجوانان
ص. 216-199
10.52547/JPS.23.141.2243
خدیجه حافظی
،
نبی اله اکبرنتاج شوب
*
،
جمال صادقی
،
رجبعلی محمدزاده
چکیده
(1094 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(593 دریافت)
تأثیر آموزش سبک تعامل برای والدین بر کاهش عوامل آسیبزا در روابط والد و نوجوان
ص. 231-217
10.52547/JPS.23.141.2261
خاتون ملاحی
،
نادره سهرابی
*
،
سیامک سامانی
،
صدراله خسروی
چکیده
(843 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(405 دریافت)
مدل یابی تاب آوری تحصیلی مبتنی بر شفقت به خود و خودگویی مثبت با توجه به نقش میانجی بهزیستی تحصیلی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه
ص. 250-233
10.52547/JPS.23.141.2277
آرزو جوادی
،
علیرضا منظری توکلی
*
،
حمدالله منظری توکلی
،
زهرا زین الدینی
چکیده
(1605 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(704 دریافت)
مقایسۀ اثربخشی درمان هیجانمدار با درمان فراشناخت بر شایستگیِ هیجانی-اجتماعی دانشآموزانِ پسرِ 13 تا 18 ساله در خانوادههای طلاق
ص. 266-251
10.52547/JPS.23.141.2295
محمّد پَرنـوْ
،
عبدالمجید بحرینیان
*
،
فاطمه شهابی زاده
،
سعید ملیحی الذاکرینی
چکیده
(1516 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(636 دریافت)
تأثیر آموزش مهارت های پیشنیاز تحصیلی نوشتن و خواندن بر آمادگی تحصیلی مهارت های پیش نیاز نوشتن و خواندن کودکان دیرآموز پیش دبستانی شهر اهواز
ص. 283-267
10.52547/JPS.23.141.267
احسان کردی
*
،
منیجه شهنی ییلاق
،
غلامجسین مکتبی
،
عسکر آتش افروز
چکیده
(696 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(369 دریافت)
اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی با استفاده از واقعیت افزوده بر حافظه فعال دیداری-فضایی کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا
ص. 302-285
10.52547/JPS.23.141.285
شیرین مجاور
،
علی اکبر ارجمندنیا
*
،
محسن شکوهی یکتا
،
باقر غباری بناب
،
فاطمه جعفرخانی
چکیده
(838 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(347 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
This work is licensed under the
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
(
CC BY-NC-ND
4.0)