پیام خود را بنویسید

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML اثربخشی بسته آموزشی توانش های روانی - اجتماعی بر شادکامی و خودکارآمدی عمومی رانندگان شرکت واحد اتوبوس‌رانی شهر تهران
محسن شکوهی یکتا *، نگین معتمدیگانه، آمنه شاکری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تأثیر تحریک الکتریکی فراقشری مغز بر بهبود عملکرد شناختی و هیجانی بزرگسالان دارای اختلال کمبود توجه / بیش فعالی
نوشین بصیری، حبیب هادیان فرد *، چنگیز رحیمی، عبدالعزیز افلاک سیر
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر والدگری مؤثر و کیفیت رابطه والد – فرزندی در مادران دارای نوجوان
داود حاج خدادادی، عذرا اعتمادی *، محمدرضا عابدی، رضوان سادات جزایری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه ابعاد همدلی درکودکان مبتلا به کمبود توجه / فزون کنشی و کودکان مبتلا به کندگامی شناختی
رقیه عبدالرحیم پور *، تورج هاشمی نصرت آباد، ساناز پورهدایتی، منیژه ملکی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نقش اجتناب شناختی و ابرازگری هیجانی در پیش بینی تعارض زناشویی زنان شهر تهران
عبدالباسط محمودپور *، ابوالفضل امینیان، محمد نوذری، ابراهیم نعیمی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML پیش بینی پیشرفت و مسئولیت پذیری براساس ادراک شایستگی، تاب آوری و نوجویی دربین دانشجویان
فروغ طاهرسلطانی، فرهاد جمهری *، فریبرز باقری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر برنامه توان بخشی عصب - روانشناختی بر حافظه فعال و بازداری پاسخ دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری نوشتن
فاطمه جعفری، علی اکبر ارجمندنیا *، رضا رستمی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی عوامل مؤثر در ارزیابی آمادگی شغلی خلبانان مسافربری برای پرواز
حسام سرواحد *، کیومرث فرحبخش، محمد عسگری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی چقدر می تواند گمراه کننده باشد؟ یک مطالعه موردی در اختلال شخصیت مرزی
محمود حکیم نیا *، زهره رافضی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نقش واسطه‌ای حافظه فعال و اضطراب ریاضی در پیش‌بینی پردازش دیداری فضایی بر اساس خودکارآمدی ریاضی و خلاقیت
زهرا مهدوی نجم آبادی، پروین کدیور *، علی اکبر ارجمندنیا، کامبیز پوشنه
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML رابطه هوش هیجانی با نشاط ذهنی: نقش واسطه‌ای خوددلسوزی
اسماء تفرجی، فریده یوسفی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان بر هنجارگریزی و درگیری تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی شهر بروجن
محمدمهدی شیرزادی، شبنم بیاتی *، آرزو بداقی، نادیا بابادی عکاشه
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نقش میانجی پذیرش خویشتن در رابطه ویژگی‌های شخصیتی و نیازهای گلاسر با کیفیت رابطه زناشویی
عاطفه مبلیان، محمدمسعود دیاریان *، زهرا یوسفی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وبگاه متعلق به مجله علوم روانشناختی است.

طراحی و برنامه‌نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC-ND 4.0 | Journal of Psychological Science

Designed & Developed by : Yektaweb

Creative Commons License
This work is licensed under the Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)