آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
رابطه ساختاری توجه مثبت مشروط والدین با ارزش مدرسه: نقش میانجیگر خودکارآمدی تحصیلی، جهتگیری هدف تبحرگرا و ارضای نیاز خودمختاری
مقایسۀ اثربخشی آموزش مبتنی بر واقعیتدرمانی و درمان عقلانی هیجانی رفتاری بر شایستگی اجتماعی نوجوانان دختر
الگوی ساختاری پیشبینی ناگویی هیجانی براساس طرحوارههای سازشنایافته اولیه با میانجیگری خودافشایی هیجانی
مدل یابی پیشبینی عقاید وسوسهانگیز مصرف مواد بر اساس علائم روانشناختی منفی با نقش واسطهای دشواری نظمجویی هیجان در مردان سوءمصرفکننده متآمفتامین
بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی کنترل مهاری بر کارکردهای اجرایی سرد، حافظه فعال و انعطافپذیری شناختی در کودکان دارای اختلال کمبود توجه/فزون کنشی