Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of Psychological Science
مجله علوم روانشناختی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 20, Number 98 (2021-4)
The role of self-acceptance in relation personality factors and glasser's needs regulation with marital satisfaction
نقش میانجی پذیرش خویشتن در رابطه ویژگیهای شخصیتی و نیازهای گلاسر با کیفیت رابطه زناشویی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effectiveness of philosophy for children program on academic incivility and academic engagement of sixth grade male students in borujen
اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان بر هنجارگریزی و درگیری تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی شهر بروجن
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Relation of emotional intelligence to subjective vitality: mediating role of self-compassion
رابطه هوش هیجانی با نشاط ذهنی: نقش واسطهای خوددلسوزی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The mediating role of working memory and mathematical anxiety in predicting spatial visual processing based on mathematical self-efficacy and creativity
نقش واسطهای حافظه فعال و اضطراب ریاضی در پیشبینی پردازش دیداری فضایی بر اساس خودکارآمدی ریاضی و خلاقیت
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
How confusing an assessment might be? a case study in borderline personality disorder
ارزیابی چقدر می تواند گمراه کننده باشد؟ یک مطالعه موردی در اختلال شخصیت مرزی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the effective factors in evaluating the job readiness of passenger pilots for flight
بررسی عوامل مؤثر در ارزیابی آمادگی شغلی خلبانان مسافربری برای پرواز
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effect of neuropsychological rehabilitation program on working memory and response inhibition of students with dysgraphia
تأثیر برنامه توان بخشی عصب - روانشناختی بر حافظه فعال و بازداری پاسخ دانشآموزان با ناتوانی یادگیری نوشتن
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Assessing need for achievement and responsibility based on perceptions of competency, resilience and innovation among the students
پیش بینی پیشرفت و مسئولیت پذیری براساس ادراک شایستگی، تاب آوری و نوجویی دربین دانشجویان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The role of cognitive avoidance and emotional expression in predicting marital conflict in women in Tehran
نقش اجتناب شناختی و ابرازگری هیجانی در پیش بینی تعارض زناشویی زنان شهر تهران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The comparison of dimensions of empathy in children with attention deficit / hyper activity disorder and sluggish cognitive tempo
مقایسه ابعاد همدلی درکودکان مبتلا به کمبود توجه / فزون کنشی و کودکان مبتلا به کندگامی شناختی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effectiveness of triple-p (positive parenting program) on effective parenting and quality of child-parent relationship in mothers with adolescents
اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر والدگری مؤثر و کیفیت رابطه والد – فرزندی در مادران دارای نوجوان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effect of transcranial direct current stimulation on improving emotional and cognitive function of adults adhd
بررسی تأثیر تحریک الکتریکی فراقشری مغز بر بهبود عملکرد شناختی و هیجانی بزرگسالان دارای اختلال کمبود توجه / بیش فعالی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effectiveness of psychosocial skills training package on happiness and general self-efficacy of tehran bus company’s drivers
اثربخشی بسته آموزشی توانش های روانی - اجتماعی بر شادکامی و خودکارآمدی عمومی رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles