آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
پیام خود را بنویسید
ارسال به ایمیل
دوشنبه 2 مهر 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیئت تحریریه
اهداف و زمینهها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی انتشار مقاله
قوانین و مقررات استفاده از پایگاه
زندگی نامه دکتر محمود منصور
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
آلبوم جلدهای مجله
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و چاپ
برای داوران
راهنمای داوران
فهرست داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
مشابهت یاب
نمایهها
دوره 21، شماره 113 - ( تابستان 1401(مرداد)، 1401 )
شناسایی متغیرهای میانجی در رابطه میان آموزش موسیقی و افزایش خلاقیت
ص. 866-853
10.52547/JPS.21.113.853
مجید اخشابی
*
،
فریبرز درتاج
چکیده
(1882 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1132 دریافت)
شناسایی نیازهای آموزشی پیش از ازدواج مجدد: یک مطالعۀ گراندد تئوری
ص. 884-867
10.52547/JPS.21.113.867
مریم رضایی
،
اسماعیل اسدپور
*
،
فرشاد محسن زاده
،
کیانوش زهراکار
چکیده
(1711 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1261 دریافت)
کاربرد رویکرد سؤال پاسخ ترستونی در مقیاسهای گزینه بایست: ساختار عاملی پرسشنامه سبکهای یادگیری کلب
ص. 902-885
10.52547/JPS.21.113.885
پرویز فداکار گبلو
،
جلیل یونسی
*
،
علی دلاور
،
محمد عسگری
،
عنایت زمانپور
چکیده
(1208 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(442 دریافت)
بررسی مدل معادلات ساختاری پریشانی روانشناختی با کیفیت زندگی سوء هاضمه کارکردی: با نقش میانجیگر خودکارآمد پنداری درد، حساسیت احشایی، تصاویر ذهنی مرتبط با درد و فاجعه آفرینی درد
ص. 922-903
10.52547/JPS.21.113.903
سپهر مهاجرانی
،
علی عیسی زادگان
*
،
اسماعیل سلیمانی
چکیده
(1119 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(613 دریافت)
بررسی اثربخشی درمان شمارش پیشرونده بر نشانههای هیجانی بیماران جراحی بایپس عروق کرونر
ص. 938-923
10.52547/JPS.21.113.923
سید سعید پورنقاش تهرانی
*
،
سمیه عزیزی
چکیده
(982 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(437 دریافت)
بررسی حافظه کاری و انعطاف پذیری شناختی بر اساس نگرانی و عدم تحمل ابهام بالا و پایین
ص. 952-939
10.52547/JPS.21.113.939
نیلوفرالسادات سیدپورمند
،
علی عیسی زادگان
*
،
اسماعیل سلیمانی
چکیده
(1672 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1204 دریافت)
اثربخشی آموزش صلح بر افزایش خودکارآمدی و تاب آوری در دانشآموزان
ص. 970-953
10.52547/JPS.21.113.953
امیرمسعود رستمی
،
حسن احدی
*
،
خدیجه ابوالمعالی الحسینی
،
فریبرز درتاج
چکیده
(1621 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(897 دریافت)
سبک دلبستگی و اعتیاد به تلفن همراه هوشمند: نقش واسطهای حرمت خود و حساسیت به طرد
ص. 986-971
10.52547/JPS.21.113.971
بنت الهدی حسنی
،
روشنک خدابخش پیرکلانی
*
،
بتول احدی
چکیده
(1671 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(986 دریافت)
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش وتعهد (ACT) و درمان متمرکز بر شفقت (CFT) بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به ویتیلیگو
ص. 1004-987
10.52547/JPS.21.113.987
مهدی سلیمان پور
،
علیرضا پیرخائفی
*
،
کیانوش زهراکار
چکیده
(1436 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(578 دریافت)
تدوین مدل علّی سازگاری تحصیلی بر اساس خودتنظیمگری هیجانی و جهتگیری تسلطمدار گرایشی و نقش میانجیگری شکفتگی تحصیلی دانشآموزان
ص. 1020-1005
10.52547/JPS.21.113.1005
سلیمان اشکوتی
،
بهمن کرد
*
،
هوشنگ جدیدی
چکیده
(1583 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(591 دریافت)
ارزیابی مدل معادلات ساختاری تبیین اضطراب تحصیلی دانشآموزان دختر بر اساس نظریه ذهن با نقش واسطهای سازگاری
ص. 1036-1021
10.52547/JPS.21.113.1021
فاطمه شکوری مقدم
،
جمال صادقی
*
،
رجبعلی محمدزاده ادملایی
،
وحید فلاح
چکیده
(1708 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(542 دریافت)
مقایسه اثربخشی زوجدرمانگری روانبنه محور و رویکرد شناختی مککی بر مهارگری عواطف و سبکهای حل تعارض در زوجین متعارض
ص. 1050-1037
10.52547/JPS.21.113.1037
ملیحه فدائی مقدم
،
حسن خوش اخلاق
*
،
حسن رضائی جمالویی
چکیده
(1563 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(937 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
This work is licensed under the
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
(
CC BY-NC-ND
4.0)