You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
اثربخشی مداخله شفقت درمانی بر سبک زندگی و پردازش هیجانی معتادان در مرحله بازتوانی غیردارویی نصرت نوجوان کانمیران، اسماعیل سلیمانی
*، علی عیسی زادگان
چکیده -
متن کامل (PDF)
پیشبینی کنندههای رفتار اخلاقی نوجوانان بر اساس نگرش اخلاقی، هویت اخلاقی، سود و زیان آرزو دلفان بیرانوند، خسرو رشید
*، ابوالقاسم یعقوبی، رسول کردنوقابی
چکیده -
متن کامل (PDF)
مقایسه اثربخشی روش های آموزش بازتوانی شناختی رایانه ای و آموزش نقشه مفهومی بر توجه و تمرکز و درک مطلب دانش آموزان دارای نقص توجه و تمرکز فرخنده احمدآبادی، علی اکبر سیف
*، نرگس باباخانی
چکیده -
متن کامل (PDF)
واکاوی باورهای ارتباطی ناکارآمد زنان دارای تعارض زناشویی براساس بر تجربه زیسته انسیه محمدیاری، علی رضائی شریف
*، احمدرضا کیانی، اسماعیل صدری دمیرچی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر بازیدرمانی گروهی بر سازشیافتگی اجتماعی، احساس تنهایی و مهار خشم درکودکان 11-12 سال مهناز کبودی
*چکیده -
متن کامل (PDF)
نقش میانجیگر تابآوری در رابطه بین فراشناخت با اضطراب کرونا در زنان مراجعهکننده به مراکز بهداشت اکرم رجبی، محمد قمری
*، سیمین حسینیان
چکیده -
متن کامل (PDF)
روابط ساختاری ابعاد شخصیتی هورنای و تابآوری با گرایش به اعتیاد در دانشجویان سهند اسدی، نسترن شریفی
*، افسانه طاهری
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی نقش میانجی گر طرحواره های ناسازگار اولیه در رابطه سبک های دلبستگی و مکانیزم های دفاعی با واکنش مثبت به استرس در زنان متأهل سیل زده شهرستان آق قلا سونا خاکپور، افسانه خواجوند خوشلی
*، رمضان حسن زاده، جوانشیر اسدی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در پیوندهای علّی بین طرحواره های ناکارآمد اولیه، نشخوار خشم و پرخاشگری شیلا محسنی، مجید برزگر
*، آذرمیدخت رضایی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر استفاده از رویکرد کلاس معکوس بر یادگیری درس علوم تجربی دانش آموزان دوره ابتدایی خلیل فروتن، سید احمد هاشمی
*، عباس قلتاش، علی اصغر ماشینچی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر فراشناخت بر معرفتشناسی شخصی با نقش میانجیگر نظریه ذهن زهرا تنها
*چکیده -
متن کامل (PDF)
ساخت و اعتباریابی مقیاس باورهای انگیزشی ناکارآمد در دانش آموزان مقطع متوسطه اشرف قلیچ بیکی، مجید پاکدامن
*، حسین کارشکی
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue