Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of Psychological Science
مجله علوم روانشناختی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 22, Number 130 (2023-12)
Investigating the efficacy of acceptance and commitment therapy on the difficulty of emotional regulation in breast cancer patients
بررسی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر دشواری نظمجویی هیجانی در بیماران مبتلا به سرطان سینه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effectiveness of barlow's transdiagnostic treatment on the emotional well-being of adolescents with nomophobia
اثربخشی درمان فراتشخیصی بارلو بر بهزیستی هیجانی نوجوانان مبتلا به نوموفوبیا
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The lived experience of traumatic cognitive factors in parent-adolescent relationships
تجربه زیسته عوامل شناختی آسیب زا در روابط والد و نوجوان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of the effecacy of compassion-based therapy and behavioral activation therapy on adherence to treatment and quality of life in women with breast cancer
مقایسۀ اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت و درمان فعالسازی رفتاری بر تبعیت از درمان و کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان سینه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparing the efficacy of short-term solution-oriented treatment and acceptance and commitment-based treatment on sexual intimacy and marital instability of addicted men's wives
مقایسه اثربخشی درمان کوتاه مدت راه حل محور و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر صمیمیت جنسی و بی ثباتی ازدواج همسران مردان معتاد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Modeling the relationship between teacher's enthusiasm and students' academic cheating behavior: The mediating role of academic motivation
مدل یابی ارتباط اشتیاق معلم با رفتار تقلب تحصیلی دانش آموزان با نقش میانجی انگیزش تحصیلی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effectiveness of compassion-based therapy in regulating emotion, self-criticism and anger in male students second secondary level
اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت در تنظیم هیجان، خود انتقادی و خشم دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دوم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Predicting critical thinking through computer and analytical literacy with the moderating role of gender
پیشبینی تفکر انتقادی از طریق سواد رایانهای و تحلیلی با نقش تعدیلکنندگی جنسیت
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of the efficacy of cognitive-behavioral and emotion-focused therapies on social anxiety and emotional regulation of music students
مقایسۀ اثربخشی درمانهای شناختی-رفتاری و هیجان مدار بر اضطراب اجتماعی و نظم جویی هیجانی دانشجویان موسیقی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the effectiveness of the aesthetic education package based on learning experiences on the academic attitude of female students
بررسی اثربخشی بستۀ آموزش زیباییشناسی مبتنی بر تجارب یادگیری بر نگرش تحصیلی در دانشآموزان دختر
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparing the effectiveness of choice theory and transactional analysis on girls students' academic procrastination
مقایسۀ اثربخشی آموزش مبتنی بر نظریۀ انتخاب و تحلیل رفتار متقابل بر اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان دختر
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The structural model of childhood trauma with non-suicidal self-injury behavior in adolescents with borderline personality traits based on the mediating role of distress tolerance
الگوی ساختاری ترومای دوران کودکی با رفتار خودجرحی غیرخودکشی نوجوانان با ویژگی های شخصیت مرزی بر اساس نقش میانجیگر تحمل پریشانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles