آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
پیام خود را بنویسید
ارسال به ایمیل
پنجشنبه 1 آذر 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیئت تحریریه
اهداف و زمینهها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی انتشار مقاله
قوانین و مقررات استفاده از پایگاه
زندگی نامه دکتر محمود منصور
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
آلبوم جلدهای مجله
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و چاپ
برای داوران
راهنمای داوران
فهرست داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
مشابهت یاب
نمایهها
دوره 23، شماره 141 - ( پاییز 1403(آذر)، 1403 )
ارائه الگوی مفهومی انسان عامل مبتنی بر تجربه زیسته نوجوانان کار موفق: یک پژوهش داده بنیاد
ص. 2070-2045
10.52547/JPS.23.141.2045
مریم هژبریان نظری
*
،
حسین سلیمی بجستانی
،
معصومه اسمعیلی
،
ابراهیم نعیمی
چکیده
(238 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(176 دریافت)
تعیین اثربخشی زوج درمانی ترکیبی مبتنی بر پذیرش و تعهد با فرمول بندی طرحوارهای (ACT/SF) بر انعطافپذیری روانشناختی و رضایت زناشویی
ص. 2092-2071
10.52547/JPS.23.141.2071
زهرا برجعلی
،
جواد ملازاده
*
،
نوراله محمدی
،
عبدالعزیز افلاک سیر
چکیده
(211 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(124 دریافت)
بررسی الگوی روانی اجتماعی حس حضور در سامانه مدیریت یادگیری مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه شهید بهشتی
ص. 2114-2093
10.52547/JPS.23.141.2093
ثریا خزائی
،
عباس محمدی
،
محبوبه عارفی
*
،
اسماعیل جعفری
چکیده
(178 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(111 دریافت)
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه رفتارهای پرخطر پس از آسیب در افراد دارای نشانههای اختلال استرس پس از آسیب
ص. 2132-2115
10.52547/JPS.23.141.2115
احسان بدایت
،
نوراله محمدی
*
،
چنگیز رحیمی طاقانکی
،
عبدالعزیز افلاک سیر
چکیده
(267 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(150 دریافت)
طراحی برنامه مداخلهای حسی، حرکتی و شناختی و اثربخشی آن بر نیمرخ عصب روانشناختی کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا
ص. 2146-2133
10.52547/JPS.23.141.2133
اعظم بهادری
*
،
سعید رضایی
،
پرویز شریفی درآمدی
،
محمد عسگری
چکیده
(171 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(184 دریافت)
اثربخشی مهارتآموزی پردازشهای چهارگانه مغز بر کارکردهای شناختی دانشآموزان دارای اختلال ریاضی
ص. 2164-2147
10.52547/JPS.23.141.2147
زهره سادات معینی
،
فرناز کشاورزی ارشدی
*
،
مسعود غلامعلی لواسانی
،
سعید حسن زاده
چکیده
(181 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(92 دریافت)
مقایسه اثربخشی آموزش صلح و یادگیری اجتماعی-هیجانی مشارکتی بر حل مسأله اجتماعی و خودآگاهی نوجوانان دختر
ص. 2182-2165
10.52547/JPS.23.141.2165
بیتا جلیل پور رضائی
،
کیانوش هاشمیان
*
،
مینا مجتبایی
چکیده
(206 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(173 دریافت)
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتآموزی کودک راهحلمحور و برنامه فرندز بر اضطراب و تابآوری کودکان
ص. 2204-2183
10.52547/JPS.23.141.2183
رویا خاوری خراسانی
،
محمد قمری
*
،
مجتبی امیری مجد
چکیده
(228 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(183 دریافت)
روابط ساختاری هوش هیجانی والد و مهارت های اجتماعی کودک با نقش میانجی گر ارتباط والد-کودک
ص. 2222-2205
10.52547/JPS.23.141.2205
فاطمه باور
،
علی محمدزاده ابراهیمی
*
،
عبدالله مفاخری
چکیده
(211 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(144 دریافت)
کاربرد هوش مصنوعی (یادگیری ماشینی) در روانشناسی یادگیری: رونمایی از بینش ها و جهت گیری های جدید
ص. 2242-2223
10.52547/JPS.23.141.2223
نورا درجزینی
،
محمد حسین ضرغامی
*
،
رضا قربان جهرمی
،
لیلا شوبیری
چکیده
(333 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(259 دریافت)
مقایسه اثربخشی توانمندسازی کارکردهای اجرایی و آموزش مهارت های نظم جویی هیجان بر اضطراب تحصیلی نوجوانان
ص. 2260-2243
10.52547/JPS.23.141.2243
خدیجه حافظی
،
نبی اله اکبرنتاج شوب
*
،
جمال صادقی
،
رجبعلی محمدزاده
چکیده
(234 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(172 دریافت)
تأثیر آموزش سبک تعامل برای والدین بر کاهش عوامل آسیبزا در روابط والد و نوجوان
ص. 2276-2261
10.52547/JPS.23.141.2261
خاتون ملاحی
،
نادره سهرابی
*
،
سیامک سامانی
،
صدراله خسروی
چکیده
(163 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(140 دریافت)
مدل یابی تاب آوری تحصیلی مبتنی بر شفقت به خود و خودگویی مثبت با توجه به نقش میانجی بهزیستی تحصیلی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه
ص. 2294-2277
10.52547/JPS.23.141.2277
آرزو جوادی
،
علیرضا منظری توکلی
*
،
حمدالله منظری توکلی
،
زهرا زین الدینی
چکیده
(268 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(171 دریافت)
مقایسۀ اثربخشی درمان هیجانمدار با درمان فراشناخت بر شایستگیِ هیجانی-اجتماعی دانشآموزانِ پسرِ 13 تا 18 ساله در خانوادههای طلاق
ص. 2310-2295
10.52547/JPS.23.141.2295
محمّد پَرنـوْ
،
عبدالمجید بحرینیان
*
،
فاطمه شهابی زاده
،
سعید ملیحی الذاکرینی
چکیده
(342 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(295 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
This work is licensed under the
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
(
CC BY-NC-ND
4.0)