پیام خود را بنویسید

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML نقش گردشگری در ارتقاء سلامت روان و رفاه: مروری بر شواهد و سازوکارها
محمدشریف ملک زاده *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی اثربخشی برنامه درمانی یکپارچه توحیدی خانواده‌محور بر افزایش بهزیستی روان‌شناختی و حرمت خود مردان معتاد به مواد
حسین ابوذری، غلامعلی افروز *، سید سعید پورنقاش تهرانی، مسعود غلامعلی لواسانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه اثربخشی درمان پذیرش و تعهد با نسخه اینترنتی آن بر تعاملات زناشویی و کنترل عاطفی زنان آسیب‌دیده از خیانت زناشویی
نجمه حمید *، سحر اسمعیلی، سید علی مرعشی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی و درمان پذیرش و تعهد بر تحمل پریشانی و دشواری تنظیم هیجان در افراد مبتلا به اختلال افسردگی اساسی
محسن بیات، سجاد بشر پور *، سیف الله اقاجانی، نیلوفر میکائیلی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی اثربخشی برنامه پیش از ازدواج مبتنی بر آگاهی و انتخاب‌های بین‌فردی در کاهش باورهای ‌محدود‌کننده ‌انتخاب همسر و بهبود نگرش نسبت به شناخت همسر
غلامرضا رجبی *، محمود بهمنی، خالد اصلانی، عباس امان الهی، سیروس عالی پور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه اثربخشی روش های آموزش بازتوانی شناختی رایانه ای و آموزش نقشه مفهومی بر توجه و تمرکز دانش آموزان ADD
فرخنده احمدآبادی، علی اکبر سیف *، نرگس باباخانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تدوین برنامه آموزشی چندوجهی دانش آموز، خانواده و معلم محور و اثربخشی آن بر حافظه فعال و استدلال کمی در دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ویژه
عارفه جوانبخت قهفرخی، فیروز کیومرثی *، مهدیه صالحی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه اثربخشی درمان ماتریکس و درمان مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی بر فراهیجان‌های زنان مبتلا به اختلال مصرف مواد محرک
شکوه شه بخش، احمد منصوری *، مصطفی بُلقان آبادی، مهدی اکبرزاده
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط ذهنی سازی با رضایت جنسی زنان : نقش میانجی گر خلق منفی
نسرین حاجی ابول زاده، رسول روشن چسلی *، حجت الله فراهانی، مریم مشایخ
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML خوشه بندی خرده انواع شناختی اختلال های ریاضی در دانش آموزان مدارس ابتدایی
ملیسا حنیفی واحد، سیاوش طالع پسند *، شهاب مرادی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی نظریه یادگیری سازنده‌گرایی بر تفکر علمی، خودکارآمدی و خودپنداره تحصیلی دانشجویان عراقی
مازن تحسین المندلاوی *، محمد حسنی، حسن قلاوندی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مدل ساختاری انگیزش والدین و پیامدهای پیشرفت دانش‌آموزان با نقش میانجی گر مشارکت خودمختار والدین: آزمون مدل خود تعیین‌گری ریان و دسی
زبیده رنگریز، سیاوش طالع پسند *، نعمت ستوده اصل
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تاثیر نگرش به درس مطالعات بر رضایت تحصیلی و عملکرد تحصیلی و انگیزش تحصیلی با نقش میانجی هیجان تحصیلی در مقطع دبیرستان
عباس جنجر منشد شمر، بهناز مهاجران *، حسن قلاوندی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه اثربخشی درمان ترکیبی واقعیت مجازی و ذهن آگاهی با مداخله ذهن آگاهی کوتاه مدت بر انعطاف پذیری شناختی در افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر
تکتم معصومی، غلامرضا منشئی *، هادی فرهادی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تدوین مدل واکاوی آسیب های خانواده های چانبازان PTSD به روش آمیخته
رحیم گلی گرمخانی، حسن امیری *، محسن گل محمدیان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اعتباریابی مقیاس انگیزش اجتماعی در افراد مبتلا به ناتوانی جسمی- حرکتی، روانی و ذهنی
سمانه رضایی بهدانی، احمد غضنفری *، رضا احمدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وبگاه متعلق به مجله علوم روانشناختی است.

طراحی و برنامه‌نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC-ND 4.0 | Journal of Psychological Science

Designed & Developed by : Yektaweb

Creative Commons License
This work is licensed under the Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)