آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
ارزیابی اثربخشی برنامه مداخلات روانشناختی خانوادهمحور بر پایه تقویت مهارتهای ارتباطی و ارتقای رضایتمندی زوجین بر دافعههای روانی، رفتاری و جنسی در زوجهای متقاضی طلاق
مقایسه تأثیر آموزش تنظیم هیجان (ERT) و مداخله مبتنی بر شفقت (CFT) بر نظم جویی هیجانی و خودتوانمندسازی اجتماعی در دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دوم دارای رفتارهای پرخطر
بررسی تاثیر مربیگری روانشناختی مثبت گرا بر غرزدن و خودکارآمدی شغلی کارکنان آموزش و پرورش شهرستان ایلام
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتآموزی کودک راهحلمحور و برنامه فرندز بر خودکارآمدی در روابط بینفردی کودکان
مقایسۀ اثربخشی آموزش مثبتنگری و شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر خودکارآمدی و اضطراب تدریس دانشجو- معلمان آموزش فیزیک
بررسی نقش میانجیگر انعطافپذیری روانشناختی در رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و فرسودگی شغلی معلمان دوره ابتدایی
تبیین مدل سلامت روان مبتنی بر سبک دلبستگی به خدا براساس شدت تجارب استرسزا با میانجیگری باورهای مذهبی و معنای زندگی در زنان قربانی خیانت
مقایسه تاثیر نوروفیدبک و درمان شناختی-رفتاری بر افزایش تمرکز و توجه در کودکان با اختلال کمتوجهی/فزونکنشی
رابطه طرحواره ناسازگار اولیه دیگر جهت مندی با سرزندگی تحصیلی: با نقش میانجیگری حمایت اجتماعی ادراک شده
پیش بینی بهزیستی روان شناختی دانشجویان در اپیدمی کرونا بر اساس ویژگیهای شخصیتی با توجه به نقش میانجی گر تاب آوری